Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014
 

Τα ονόματα 14 ελλήνων πλοιοκτητών στη λίστα με τους κορυφαίους του κόσμου

Ο ελληνικός εφοπλισμός έχει επενδύσει μέσα στο 2012 κεφάλαια ύψους 3,8 δισ. δολαρίων για τη αγορά πλοίων σύμφωνα με το Lloyd's List
Τα ονόματα 14 ελλήνων πλοιοκτητών στη λίστα με τους κορυφαίους του κόσμου
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Στο Top 100 τη Lloyd’s List με τους επιχειρηματίες που πρωταγωνίστησαν το 2012  στη ναυτιλία  με τις κινήσεις που έκαναν και τις επενδύσεις τους βρίσκονται 14 έλληνες εφοπλιστές και στελέχη της ναυτιλίας.

Στην  πρώτα 5άδα είναι οι Γιάννης Αγγελικούσης στο Νο 4 και Γιώργος Οικονόμου στο Νο 5 και  ακολουθούν η Aγγελική Φράγκου (18), Πήτερ Λιβανός (26), Γιώργος Προκοπίου (29), Βίκτωρας Ρέστης (56), Κωσταντίνος Κωνσταντακόπουλος (60), Συμεών Παληός (63), Νίκος Τσάκος (72), Θεόδωρος Βενιάμης (75) ως πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Κώστας Γραμμένος (81) καθηγητής στο Cass Business School του Λονδίνου, Δημήτρης Μελισσανίδης (82), Ευάγγελος Μαρινάκης (84) και Πήτερ Γεωργιόπουλος (90). Επίσης εμφανίζεται και ο κ. Οικονομάκης, προφανώς με ελληνικές ρίζες, στη θέση 93 που όμως στη λίστα παρουσιάζεται ως Βρετανός.

Ο ελληνικός εφοπλισμός έχει επενδύσει μέσα στο 2012 κεφάλαια ύψους 3,8 δισ. δολαρίων  για τη αγορά πλοίων. Οι ελληνικές εταιρείες απέκτησαν  217 πλοία επωφελούμενες από τις μεγάλες ευκαιρίες που εμφανίζονται στη ναυτιλία εξαιτίας της πτώσης στις αξίες των πλοίων.



Οικονομία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (44)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    ραγιασ | 20/12/2012 11:35
    «Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει τους μπάτσους του Τούρκου, που είναι σκλάβος του φόβου του. Ο ραγιάς είναι μισός άνθρωπος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα. Τον κυνηγάς και κρύβεται. Τον δέρνεις και ακόμα σκύβει. Τον σκοτώνεις και σωπαίνει...» Ίων Δραγούμης, 1878-1920
    ζητω οι ελληνες εφοπλιστες
    απάντηση60
     
     
    . | 19/12/2012 22:54
    οι φιλοι των χρυσων αυγων.
    πηγάδα νο2
    απάντηση52
     
     
    Karabakia armenizoun | 19/12/2012 16:54
    Ta karabia einai gemeata Phillipenzous kai Pakistanous oi kubernhtes sthn kaluterh periptwsh einai mono oi Axiwmatikoi 3 apo ta 20 atoma dhladh se kathe poloio. H shmaia sto 70% twn ploiwn den einai Ellhnikh kai oi foroi den pane sth Ellada. Kai giati na einai gia na ta stamatoun oi PAMITES kai oi alloi pmaxalakhdes sta linania? To prostimo gia kathe mera kathusterhshs ftanei ta 50k ews 100 xiliades dollaria , thelete autoi na paroun tetoio risko? Ase pou oi perissoteres oikogeneis zoune sto exwteriko kai oi Apogonoi tous mathainoin gia then Ellada apo Financial Times kai th fatsa tou Tsipra pou lene einai prwto komma , ksehaste tous...
    giannis pmazoukas
    απάντηση113
     
     
    Εαν θελαμε, μπορουσαμε να καταφερουμε πολλα | 19/12/2012 00:50
    Η Ελληνικη Ναυτηλια εχει τα προσοντα να κατακτησει ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ. Να μετακινει ολες τις εξαγωγες της ΕΟΚ σε Β. και Ν. Αμερικη και να διμιουργισει χιλιαδες θεσεις εργασιας στην Ελλαδα. Αρκει αυτο να το καταλαβει και το Ελληνικο το κρατος και προ παντων και η Ελληνικη κοινωνια. Οι Ελληνες εφοπληστες ειναι το καλυτερο παραδειγμα τι μπορει να καταφερει ο Ελληνας αμα θελει...
    Γιωργος
    απάντηση155
     
     
    τα πλοια τους τι σημαια εχουν; | 19/12/2012 00:46
    οι μεγαλητεροι ανθελληνες ειναι το μεγαλητερο μερος των εφοπλιστων ,ξενοδουλοι λαμογια ε χουν σαν πατριδα την αγγλια κ.λ.π.αφαιρεσει ΕΛΛΗΝΙΚΗΣΤΑΥΤΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ
    Εθνικιστης Μεσολογγιτης
    απάντηση1023
     
     
    πολλα λεφτα | 18/12/2012 22:38
    μεγαλο μεροs τησ επαγγελματικηs τουs επιτυχιαs το οφειλουν στουs ελληνεs ναυτικουs,για τουs οποιουs κανειs δεν αναγνωριζει τιποτε. επισηs στιs φοροαπαλαγεs και τριτον ,στη χωρατουs που εχει προβλημα δεν εχουν προσφερει τιποτε.
    cape horn
    απάντηση175
     
     
    ιστορία | 18/12/2012 20:19
    οι Έλληνες ανέκαθεν διέπρεπαν στο επιχειρείν. Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν άρχισε το κράτος να βάζει εμπόδια στις επιχειρήσεις και προέβαλε το δημοσιοϋπαλληλίκι ως το αντίπαλον δέος. Ανδρέας Παπανδρέου δηλαδή
    corrupted
    απάντηση256
     
     
    Τόσα λεφτά.... | 18/12/2012 18:37
    ....δεν μπορεί ένας από αυτούς να αγοράσει την Πανάθα
    Μαγια Μελάγια
    απάντηση1921
     
     
    ELLINIKI EMPORIKI NAFTILIA | 18/12/2012 18:21
    To Elliniko kratos kai o pasokosyndikalistikos kapitalismos synevalon stin apaxiosi tis ellinikis naftilias, stin apomakrynsi ton ellinon naftikon apo tin thalassa, stin apaxiosi k dialysi tis naftikis ekpedefsis kai stin dialysi tis nafpigoepiskevastikis viomixanias. Oi galouximenoi apo pasokikes ideologies (A.G.P) neoi/ ergazomenoi protimousan to efkolo merokamato me ton elaxisto kopo, tous mirize i mpogia kai tous peiraze to matsakoni, sta de nafpigeia o enas douleve kai epta ton koitazan, AFTI EINAI I ALITHEIA. Oi Ellines ploioktites me 700 grafeia stin Ellada apasxoloun perissoterous apo 200000 ergazomenous, kai zitoun apo to kratos to aftonoito NAFTIKI EKPEDEFSI k allagi nootropias.
    Capt Georges Iakovou
    απάντηση336
     
     
    Εξυπνο ειναι | 18/12/2012 18:11
    του δωσουμε το κίνητρο να δραστηριοποιηθεί στην χωρα μας και όχι να τον αποτρέπουμε. Ο κατώτατος μισθός σε μια ναυτηλιακή εχω την εντύπωση οτι δεν πρεπει να εχει σχεση με τους υπόλοιπους, διορθωστε με αν κανω λάθος. Ο δημόσιος τομέας δεν μπορει να μας συντηρήσει όλους μας και οσους φόρους να βαζει το κράτος ανακυκλώνοντας μερος των χρημάτων διχως εισρροές απο το εξωτερικό δεν εχουμε καμία ελπιδα γιατι απλα δεν εχουμε δικό μας νομισμα!! Αν φυγουμε απο το ευρώ τοτε θα μεινουμε διχως ρευμα και διχως ψωμί να φαμε γιατι δεν εχουμε τις πρωτες υλες για να καλυψουμε ούτε το 50% των αναγκων μας. Συμπέρασμα καλυτερα να ειναι αφορολόγητοι αλλα να εργαζονται στις επιχειρήσεις τους ελληνες παρα να...
    ja
    απάντηση224
     
     
    Εξυπνο ειναι | 18/12/2012 18:11
    πει καποτε στους εφοπλιστές που ειχαν ολοι τα γραφεία τους στο εξωτερικό, να ερθει στην Ελλάδα με μηδενική φορολόγηση να εγκαταστήσει μεγάλη μονάδα παραγωγής στην οποια θα εργαζόντουσαν αρκετοί Ελληνες με ικανοποιητικους μισθους (βλεπε ναυτηλίας) οπότε εμμεσα να εισπράτει και απο εκει και να εξασφαλιζει ετσι εργασία σε αρκετους απο εμας που τωρα την κυνηγάμε με το δύκανο;;; Θα έχανε το κρατος αν δεν φορολογούσε την ΗΡ η τη καθε ΗΡ αλλα θα εδεινε δουλειά σε ελληνες!!! Τωρα που εχει την διάθεση να τις φορολογήσει αλλα καμία παραγωγική εταιρεία δεν ερχετε κερδιζει περισσότερα;; με την ανεργια κερδίζει;; ΟΧΙ φίλοι μου ο Πλουσιος θα εγκατασταθει όπου κερδίζει περισσότερο. Εξυπνο για εμας ειναι να
    ja
    απάντηση206
     
     
    Εξυπνο ειναι | 18/12/2012 18:10
    Πριν γράψουμε οτιδήποτε θα πρεπει ολοι να σκεφτόμαστε πρωτα. Οι εφοπλιστές οπως εγραψε και ενας που δουλευει σε μια μικρη ναυτιλιακή προσφέρουν έμμεσα στο κράτος! πως; δινουν δουλεια σε συνανθρωπους μας τους πληρώνουν τις ασφαλιστικές τους εισφορες και τους εξασφαλιζουν την συνταξη τους, το κρατος εμμεσα κερδίζει. Αν τωρα φυγουν τι;; Η κυβέρνηση υπέγραψε μια συμφωνια με την HP ετσι ωστε να μεταφερουν τα προιόντα τους στον Πειραιά και μετα μα τα διακινει στην υπόλοιπη ευρώπη! οποτε ετσι κερδιζει το κράτος!!! Ποτε ομως θα κερδιζε περισσότερο; Δεν θα κερδιζε περισσότερο αν ελεγε στην HP οπως ειχε
    ja
    απάντηση135
     
     
     
    Ναυτιλια ειναι βαρια βιομηχανια | 18/12/2012 17:50
    Οι Γερμανοι αγοραζουν γερμανικα αυτοκινιτακαι γερμανικα προιοντα για να στηριξουν τη βιομηχανια τους αντι να βριζουν τις ιδιοκτητριες οικογενιες των εταριων τους. Αλλα βεβαια αυτοι ειναι οι Κουτοφραγκοι και αφηνουν να τους εκμεταλεβονται τα αφεντικα τους ενω εμεις ειμαστε οι δαιμονιοι κα πανεξυπνοι που δεν ξεγελιομαστε ευκολα...
    Γιωργος
    απάντηση466
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    ALODAPOI | 18/12/2012 17:22
    EXOYME ENA TERASTIO EMPORIKO STOLO POY AN SE AYTO APASXOLOYSAN MONO ELLHNES KAI OXI ALODAPOYS TOTE DEN THA EIXAME KANENA PROBLHMA ANERGEIAS, ALLA OTAN MPENOYME SE ELLHNIKA PLOIA DEN MPOROYME NA SYNENOHTHOYME ME TOYS PAKISTANOYS KAI KATHE RATSAS ANTROPOYS, EKTOS ELLHNON POY DEN BLEPOYME, APOTELESMA: FTIAXNOYN KAI ALLA PLOIA GIA ALODAPOYS.
    andreas
    απάντηση1633
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!!!! | 18/12/2012 17:10
    Ζώ για την ημέρα που θα δώ Αγγελικούσειο θεραπευτήριο, ή Οικονόμειος Σχολή , Φράγκειος σχολή Ναυτικών επιστημών,Λιβάνειο οικοτροφείο,Προκόπιο ορφανοτροφείο, Ρέστειο Νοσοκομείο , θωρηκτό Μελλισανίδης, κλπ. Ετσι για να θυμόμαστε τι ΑΝΘΡΩΠΟΙ ήταν οι Αβέρωφ, Τοσίτσας,Σισμάνογλου,Βαρβάκης ,Μπενάκης , και τι είναι αυτα τα ανθρωπάκια... Πλούσιοι εφοπλιστές - φτωχοί άνθρωποι
    Παύλος
    απάντηση10112
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
    πατριώτες | 18/12/2012 16:57
    Ξεχάσατε κάποιοι σχολιαστές να αναφέρετε ότι οι εφοπλιστές δεν είναι πατριώτες, όπως όλοι οι υπόλοιποι νεοέλληνες (sic), είναι πάνω από πατριώτες, είναι υπεράνω, πως να το πω πιο απλά, είναι hyper patriots. Για αυτό και δεν πρέπει να τους φορολογούμε. Διότι αν τους φορολογήσουμε, θα μας φύγουν. Για αυτό δεν τους φορολογούμε. Καταλάβατε τώρα;
    john fistikis
    απάντηση4816
     
     
     
    Για να καταλαβαίνει και ο κόσμος | 18/12/2012 16:30
    Τα ποσά στη ναυτιλία είναι απο τη φύση τους τεράστια.Αν αναλογηστείτε οτι 15% του παγκόσμιου στόλου είναι ελληνικών συμφερόντων πλοία και το 40% περιπου αυτών είναι υπό ελληνική σημαία καταλαβαίνει κανείς τη συνεισφορά στην ελληνική οικονομία.Τώρα τους εφοπλίστες είναι ευκολο να τους βρίζουμε λόγω της μηδαμινής τους φορολόγησης.Αλλά αν θελουμε να είμαστε ρεαλιστές δεν μπορεις να τους φορολογησεις οταν στη γωνία περιμένουν ενα σώρο κρατη και κρατίδια που ειναι φορολογικοί παράδεισοι.Το πλοίο δεν είναι εργοστασιο.Εν μια νυκτί αλλάζει σημαία.Οι εφοπλιστές συνδραμουν με υποτροφιες κοινοφελη εργα κα.Το πιο σημαντικο ομως ειναι η αναβαθμιση της ναυτικης εκπαιδευσης καιι προσελκυση νεων ναυτικων.
    Σηράχ
    απάντηση3826
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Αντί κατάρες είναι καλύτερα να δείχνουμε ανωτερότητα και να κάνουμε συμβολικές κινήσεις με νόημα | 18/12/2012 16:07
    Προτείνω στους άνεργους ή συνταξιούχους σχολιαστές να φτιάχνουν ξύλινες φιγούρες και παιχνίδια με προσωπική εργασία κ μεράκι. Κατόπιν να τα κάνουν διανομή στα ιδρύματα με ορφανά παιδιά. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι καλό κάνετε στις ψυχούλες των αθώων παιδιών. Τούτο εσκέφθην δραττόμενος της ευκαιρίας δεδομένου ότι κάποιοι έχουν άφθονο χρόνο να εξαπολύουν κεραυνούς. Τότε μπορούν να στείλουν και το μήνυμα που επιδιώκουν προς κάθε αποδέκτη. Πολιτισμένα. Μη περιμένοντας ανταπόκριση, σας διαβεβαιώ ότι το καλό ανταμείβεται.
    Katsikis
    απάντηση309
     
     
    ploutein | 18/12/2012 16:04
    Όλως το πλουτείν εστιν εν τω χρήσθαι και ουχί εν τω κεκτήσθαι.
    PH
    απάντηση241
     
-