Eχοντας απολέσει τουλάχιστον τη μισή αξία του από τη μέρα της αρχικής διαπραγμάτευσης στη Γουόλ Στριτ (τον περασμένο Μάιο) η εταιρεία του Μαρκ Ζάκερμπεργκ αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα για τους «φίλους» του δικτύου να πληρώσουν.
Τουλάχιστον για ορισμένες από τις υπηρεσίες που τους προσφέρονται. Αλλωστε η βασική ένσταση των επενδυτών είναι ότι το facebook έχει μεν ένα διαρκώς αυξανόμενο όγκο πελατών οι οποίοι όμως δεν έχουν πλήρως αυτή την ιδιότητα αφού δεν καταβάλλουν κανένα τίμημα για να δημιουργήσουν την προσωπική τους σελίδα.
Η εφαρμογή θα απευθύνεται σε ιδιώτες και όχι σε επιχειρήσεις και θα έχει παρόμοια λειτουργία με εκείνη των διαφημίσεων. Η διαφορά θα είναι ότι τα μηνύματα που θα δημοσιεύουν οι χρήστες θα προβάλλονται στην κεντρική σελίδα των επαφών τους και όχι στα πλαϊνά της ιστοσελίδας που παραδοσιακά φιλοξενούν τις διαφημίσεις.
Το περιεχόμενο των δημοσιεύσεων που θα προβάλλονται «σε ειδική θέση» μπορεί να είναι οτιδήποτε: από φωτογραφίες και αγγελίες έως σημαντικές ειδήσεις και γεγονότα της καθημερινότητας. Πληρώνοντας το αντίτιμο το μήνυμα θα τοποθετείται σε υψηλότερη θέση από άποψη σημασίας ώστε να είναι πιθανότερο να το προσέξει κάποιος από τους φίλους ή τους συνδρομητές του χρήστη.