Την είσοδό του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έκανε το Travel Plan, δημιουργώντας σελίδα στο Facebook, στο Twitter καθώς και το δικό του blog.

Μέσα από όλα τα παραπάνω οι «φίλοι» του ταξιδιωτικού οργανισμού μπορούν να βρίσκουν πληροφορίες για αγαπημένους προορισμούς, ενδιαφέροντα ταξιδιωτικά άρθρα, ταξιδιωτικές προσφορές, συμβουλές για ένα ευχάριστο ταξίδι αλλά και διαγωνισμούς με μεγάλα δώρα. Μέσω των social media το Travel Plan απευθύνεται όχι μόνο σε όσους αναζητούν απλά πληροφορίες για έναν προορισμό, αλλά και σε όσους το ταξίδι αποτελεί τρόπο ζωής. Το κοινό έχει ήδη αγκαλιάσει τα social media της εταιρίας, αφού χαρακτηριστικά τα «likes» στη σελίδα του facebook αγγίζουν τα 5.600 άτομα.

Επενδύοντας στις νέες τεχνολογίες, ο ταξιδιωτικός οργανισμός που διαθέτει εμπειρία 30 χρόνων και δίκτυο 30 καταστημάτων, ανασχεδιάζει ολοκληρωτικά και το site του, δίνοντας βαρύτητα στις ηλεκτρονικές κρατήσεις (online booking), όπου ο χρήστης θα μπορεί εύκολα και εμπεριστατωμένα να ενημερωθεί για τα πακέτα και να οργανώσει το ταξίδι του, όπως ακριβώς επιθυμεί ο ίδιος. Παράλληλα, αναπτύσσει σύστημα ενημέρωσης και κρατήσεων μέσω iPad, iphone που θα υποστηρίζεται και σε όλα τα λεγόμενα «έξυπνα» κινητά.