από metereologos.gr
Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017
 
 

Νίκος Κούνδουρος: «Σήμερα ο τρομοκράτης έχει όνομα και ΑΦΜ»

Είναι οργισμένος και έτοιμος να πολεμήσει με όπλο την τέχνη του.
Νίκος Κούνδουρος: «Σήμερα ο τρομοκράτης έχει όνομα και ΑΦΜ»
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 



Με περιμένει στην αυλή του σπιτιού του στο Μετς. Είναι ντυμένος, όπως πάντα, στα μαύρα. Περπατά αργά: οι συνέπειες της επίθεσης που δέχθηκε τον περασμένο Οκτώβριο στο σπίτι του, το οποίο λεηλατήθηκε από τέσσερις αλλοδαπούς που παραλίγο να τον σκοτώσουν, είναι εμφανείς.

Ωστόσο ο Νίκος Κούνδουρος νιώθει και δείχνει βράχος. Δεν κρύβει την οργή του, λυπάται για όσους οδήγησαν την πατρίδα του στην κατάντια, αλλά είναι έτοιμος ακόμη και σήμερα να πολεμήσει. Ισως όχι με ένα τουφέκι, όπως έκανε στον ΕΑΜ, αλλά με μια καινούργια ταινία.

- Πριν από μερικούς μήνες ζήσατε
ακόμη μία τρομερή περιπέτεια στην ούτως ή άλλως περιπετειώδη ζωή σας.Κατ΄ αρχάς,πώς αισθάνεστε σήμερα;

«Βράχος. Το συμβάν βέβαια έχει ακόμη την “ουρά” του γιατί τα άτιμα τα πλευρά θέλουν μήνες να κολλήσουν. Επτά-οκτώ μήνες. Κατά βάθος όμως οφείλω να πω ότι χαίρομαι που το πέρασα».

- Για ποιον λόγο μπορεί κάποιος
να χαίρεται που παραλίγο να πεθάνει;

«Το γεγονός με έκανε να δω την πραγματικότητα. Είχα μια ανόητη ευαισθησία και γενναιοδωρία με την είσοδο ή μάλλον την εισβολή των ξένων στην Ελλάδα. Ελεγα ότι της ίδιας γης παιδιά είμαστε, να μπει ο κόσμος στην Ελλάδα, να ευφρανθεί, να νιώσει ασφάλεια, να φάει, να πιει ελληνικό νερό. Ε, από την ώρα του περιστατικού τέρμα όλες αυτές οι εφηβικές μαλακίες. Τέσσερα κτήνη, τέσσερις βάρβαροι που ούρλιαζαν και βρωμούσαν και φορούσαν μάσκες με έκαναν να δω την πραγματικότητα».

- Από εκείνη τη βραδιά τι δεν θα ξεχάσετε
ποτέ;

«Εκείνο το “μην τον κρατάς, πνίξ΄ τον, τον πούστη! ” που φώναζε ο μόνος που άκουσα να μιλάει τσάτραπάτρα ελληνικά. Εγώ πούστης; Καλά το “πνίξ΄ τον”, το “πούστης” τι το θέλανε; Από εκεί κινήθηκε ένας μηχανισμός από σκέψεις μου που πέταξε έξω από την Ελλάδα όλους τους μετανάστες. Δεν είναι σωστό όμως και ως κοινωνική συμπεριφορά η Ελλάδα να ανοίγει τις πόρτες της σαν την πουτάνα που ανοίγει τα πόδια της: 1.400.000 ξένοι μέσα στη χώρα; Το 15% της χώρας μετανάστες; Πόσοι Ελληνες μπορούν να απορροφήσουν αυτό το νούμερο; Και όμως, έγινε. Αυτά είναι συνέπειες του κόμπλεξ κατωτερότητας που έχουν οι Ελληνες. Να ΄ναι καλά οι κυβερνήσεις. Οι Γερμανοί θα έπρεπε να έχουν το κόμπλεξ, όχι εμείς».

- Τι το ιδιαίτερο είχε το
περιστατικό και σας κάνει να αισθάνεστε έτσι;

«Δεν ήθελαν μόνο να κλέψουν. Ηθελαν να σκοτώσουν. Εναν άλλον κύριο εδώ παρακάτω τον έπνιξαν με μαξιλάρι. Εγώ μόλις που γλίτωσα. Κρατούσαν το μαξιλάρι στο πρόσωπό μου και ίσα που ανέπνεα λίγο από το πλάι. Είδα μια εκδικητικότητα φυλετική, ταξική, κοινωνική, εθνική, όπως θες πες το. Ηταν μίσος. Γιατί αυτό που ήθελαν να πάρουν το είχαν πάρει. Τους το έδωσα. Πήγα στο χρηματοκιβώτιο και τους έδωσα ό,τι είχα. Μπήκαν σε ένα σπίτι που για εκείνους ήταν το Λούβρο και εγώ τους πήγα στο χρηματοκιβώτιό μου να τους δώσω ό,τι λεφτά είχα. Από την ταραχή μου δεν μπορούσα να θυμηθώ τον αριθμό του κωδικού και έκανα ένα λάθος. Μου κοπάνησαν το κεφάλι στο ατσάλι. Μια και δυο και τρεις φορές. Επί δεκαπέντε ημέρες το πρόσωπό μου ήταν μαύρο από το σκοτωμένο αίμα».

- Ετυχε να συναντηθείτε με αλλοδαπό
μετά το περιστατικό; Και αν ναι,τι έγινε;

«Μετά το επεισόδιο βρέθηκα συνεπιβάτης στο αυτοκίνητο ενός φίλου δικηγόρου. Ηρθε ένας Πακιστανός να καθαρίσει τα τζάμια. Του λέει ο φίλος “όχι”. Εγώ, που είχα περάσει αυτά που είχα περάσει, του λέω “δώσ΄ του κάτι του νεαρού, δεν πειράζει”. Του έδωσε λοιπόν ένα κέρμα. Το παίρνει ο Πακιστανός, το κοιτάζει και μας το πετά στα μούτρα. Πήδηξα έξω σαν να ΄μουν 18 χρόνων, τον έπιασα από τον σβέρκο και τον έσυρα με μια κακία, με ένα μίσος, στο αυτοκίνητο και του ΄πα “βρες το”. Από πίσω ο κόσμος έβλεπε την εικόνα ενός λευκού που έσουρνε έναν φουκαρά Πακιστανό σαν να ήταν σκύλος. Η εντύπω ση που έδωσα ήταν ότι η λευκή ράτσα ταλαιπωρούσε έναν φουκαρά πακιστανό σκύλο. Και όμως συνέβαινε το ανάποδο. Η παρεξήγηση είναι μέσα στη ζωή μας».

- Θα πρέπει να είναι πολύ παράξενο
για έναν άνθρωπο που έχει δει τόσο πολλά: Εμφύλιο,Κατοχή, εκτελέσεις, εξορία στη Μακρόνησο...

«Θα μπορούσα να χαρακτηρίσω το περιστατικό που έζησα κακιά στιγμή, αλλά έτσι θα το εξευτέλιζα. Δεν ήταν σαν το τραμ που με πάτησε στον δρόμο εξαιτίας μιας αδεξιότητάς μου. Ηταν το γέννημα ενός στάτους πολύ ευρύτερου που κυριαρχεί σε όλη την Ελλάδα. Η ταπείνωση ενός έθνους σε σημείο να μην μπορεί να κυκλοφορήσει κανείς στον δρόμο χωρίς το καρδιοκτύπι μη τυχόν του τύχει το απρόσμενο κακό. Οπως μου είπε ο αστυνομικός διευθυντής που με βρήκε τότε, “η Αθήνα είναι μια ανοχύρωτη πόλη όπου κυριαρχούν ο φόβος, η ανησυχία και το απρόσμενο”. Ο καθένας μπορεί να κάνει το οτιδήποτε και ο καθένας μπορεί να υποστεί το οτιδήποτε. Η Αστυνομία, σύμφωνα με τα λόγια του, μπορεί να κάνει πάρα πολύ λίγα πράγματα και ακόμη λιγότερα να κυνηγήσει, πόσω μάλλον να καταδικάσει. Και έτσι είναι. Κακό τέλος είχε η ηρωική ελληνική φυλή μετά το αλβανικό, μετά τον ανταρτοπόλεμο, μετά το ασικλίκι, μετά τη νίκη της Δεξιάς, μετά το Μακρονήσι. Ολα αυτά τα πράγματα σφράγισαν το κακό μέρος από τη μοίρα του Ρωμιού. Ισως μας προόριζε η μοίρα για μια καλύτερη ζωή. Για ελευθερία».

- Η Ελλάδα ωστόσο έχει κρατήσει
όλα αυτά τα χρόνια.

«Κρατήθηκε από το αίμα κάποιων που βρέθηκαν φάτσα με φάτσα με τον θάνατο. Και τι είχαν κάνει; Πρόδωσαν, λέει, την πατρίδα. Μα την πατρίδα την προδίδουν κάθε μέρα. Την πατρίδα σήμερα την προδίδουν οι βουλευτές, την προδίδουν οι άνθρωποι με το πολύ χρήμα, την προδίδουν αυτοί οι αθλιότατοι που διαχειρίστηκαν τα εθνικά ταμεία μας- ο Τσοχατζόπουλος, ας πούμε. Τους ξέρουμε όλοι. Σήμερα ο ελληνικός λαός είναι ταπεινωμένος και με σκυμμένο το κεφάλι. Μονάχα η φοβερή πείνα, η οποία κρέμεται πάνω από τα κεφάλια μας και σε μερικούς μήνες θα μετατρέψει τον φόβο σε πανικό, θα σπρώξει κατά τη γνώμη μου τον λαό στον δρόμο. Είδες τι έγινε στην Αγγλία; Θα το κάνουμε κι εμείς, δεν γίνεται αλλιώς. Με τη φωνή “Κάτω οι βάρβαροι”. Οι χρηματιστές, η κυρία Μέρκελ, αυτοί είναι οι βάρβαροι. Εμείς τι φταίμε; Θα μου πεις, δεν υπάρχει άνθρωπος σε μια δημοκρατική κοινωνία που να μη φταίει. Αλλά αν κάνεις σε καθέναν μια ανάλυση θα δεις ότι δεν φταίμε. Εσύ τι φταις; Εγώ τι φταίω; Υπάρχει αυτή η τρομερή γενίκευση. Ολοι τα φάγαμε. Τι πρόλαβες να φας εσύ ή εγώ; Ο ελληνικός λαός είναι αμέτοχος εκ των πραγμάτων. Οχι μόνο δεν τα έφαγε αλλά δεν είχε και τη δυνατότητα να τα φάει γιατί ζει κάτω από τον ζυγό δημοκρατικών κυβερνήσεων, είτε λέγονται Νέα Δημοκρατία είτε λέγονται ΠαΣοΚ. Οι τρομοκράτες του λαού είναι το κράτος. Ποιος είναι περισσότερο τρομοκράτης σήμερα από τον κ. Παπακωνσταντίνου; Ο φουκαράς που τραβά μια τουφεκιά και σκοτώνει έναν άλλον φουκαρά δεν είναι τρομοκράτης. Είναι παιχνίδι. Οι τρομοκράτες δεν είναι πια κάτι αόριστο. Σήμερα ο τρομοκράτης έχει όνομα, έχει επίθετο, έχει ΑΦΜ. Τα έχει όλα».

- Τι κάνει λοιπόν μπροστά στο
αδιέξοδο ένας έλληνας καλλιτέχνης;

«Δεν είναι εύκολο να είσαι Ελληνας αυτή τη στιγμή. Ή πρέπει να αποσυρθείς στο σπίτι σου και απλώς να βλέπεις, σαν παρατηρητής, ή, αν θες να πάρεις μέρος στα πράγματα, θα πρέπει να γίνεις πρόσωπο υπό έλεγχο. Οχι της Αστυνομίας ή της εξουσίας αλλά του γείτονά σου, του αδελφού σου, της Ιστορίας που σε περικυκλώνει. Πρέπει να είσαι συνεχώς υπόλογος. Η δική μου αντίσταση ήταν πάντα να κάνω ταινίες όχι διασκεδαστικές αλλά που ήθελαν να καταθέσουν το άδικο μαρτύριο ενός λαού που προοριζόταν για καλύτερη μοίρα. Και αυτό πρόκειται να κάνω τώρα με την επόμενη ταινία μου, το “Πλοίο”».

Ο πατέρας του Νίκου Κούνδουρου αρνήθηκε τα τρία παιδιά του να γίνουν μέλη της φασιστικής νεολαίας του Μεταξά.«Το πληρώσαμε επί χρόνια»λέει σήμερα ο σκηνοθέτης.«Μετά ήρθαν ο πόλεμος, η Κατοχή, η πείνα, σε κάθε γωνιά βλέπαμε από ένα πτώμα ή και περισσότερα. Από τα 17 μου βρέθηκα στα σπάργανα του ΕΑΜ, στην ένοπλη ομάδα Μπάιρον. Δεν είναι εύκολα όλα αυτά για ένα πιτσιρίκι που αλλιώς μεγάλωσε και αλλιώς αναγκάστηκε να βιώσει τη ζωή. Ηταν φυσικό λοιπόν να διαμορφώσει μια άποψη σε ένα νεαρό παιδί που το μόνο που του έμενε ήταν ή να πάρει ένα τουφέκι και να πάει στα βουνάή να υποταχθεί. Τίποτε άλλο».Το δεύτερο δεν ταίριαζε ούτε στον Νίκο Κούνδουρο ούτε στα αδέλφια του.

Ο σκηνοθέτης μνημονεύει τον Ρήγα Φεραίο: Του Ελληνος ο τράχηλος ζυγόν δεν υποφέρει.«Δεν ξέρω για σήμερα, αλλά του τότε Ελληνα ο τράχηλος δεν άντεχε την ταπείνωση, την ευτέλεια, το τίποτε μιας παθητικής ζωής. Προτιμούσε την πιο σκληρή διαδικασία, ακόμη και να έρθει φάτσα με φάτσα με τον θάνατο.
Σήμερα ο θάνατος είναι είδος πολυτελείας. Τον συναντάς σε κανένα νοσοκομείο με τρεις νοσοκόμες γύρω σου και με μια “πάπια” να φροντίζει το κορμί σου ώστε να μην ταπεινωθεί. Είναι το ίδιο με το να έχεις έρθει φάτσα με φάτσα με το εκτελεστικό απόσπασμα...

Τη βραδιά της προηγουμένης της εκτέλεσης του Μπελογιάννη το κόμμα μου ζήτησε να φροντίσω τη γυναίκα του χωμένος σε ένα αυτοκίνητο έξω από τις φυλακές της Καλλιθέας περιμένοντας να ακούσουμε τον κρότο έξι-επτά τουφεκιών. Ολα αυτά τα πράγματα δεν μπορείς να τα ξεχάσεις εύκολα και γίνονται ένα με την ως τότε ζωή σου.
Εξοικειώνεσαι και δεν τα βγάζεις ποτέ από μέσα σου».

«Το “Πλοίο” είναι ένα σχέδιο που γεννήθηκε μέσα από κάποιες περίεργες αλήθειες»λέει ο Νίκος Κούνδουρος για την επόμενη ταινία του,η οποία βρίσκεται «στο 12 παρά ένα για να γυριστεί». Θα είναι αγγλόφωνη και με άγνωστους ηθοποιούς στη διανομή.

«Πριν από περίπου δύο χρόνια μάθαμε ότι ένα πλοίο μαύρο σαν την Κόλαση, που κουβαλούσε στάριήρθε από την Αμερική,άραξε κάπου εδώ στις θάλασσες του Ιονίου και στη συνέχεια έφυγε για το Ισραήλ που,ως γνωστόν,δεν παράγει στάρι.Αργότερα μάθαμε ότι όχι μόνο στάρι δεν είχεαλλά το φορτίο του ήταν τελειότατος πολεμικός εξοπλισμός.Παράλληλα γίνονταν οι καινούργιες επιθέσεις του Ισραήλ κατά των Παλαιστινίων».

Ολα αυτά ήταν γραμμένα στα ρεπορτάζ των εφημερίδων και πέρασαν απαρατήρητα.Ο Κούνδουρος πήρε το δημοσιογραφικό υλικό και έφτιαξε το σενάριο μιας μυθοπλαστικής ταινίας με τη φιλική συνεργασία δύο συγγραφέων.Ενδιαμέσως η ταινία θα γεμίζει και με άλλα περιστατικά,επίσης αληθινά.

«Σε δύο κτίρια,ένα στην Κρήτη και ένα στην Πελοπόννησο,διάφοροι επιτήδειοι μαζεύουν κορίτσια από χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και τους υπόσχονται δουλειές για να τις κάνουντελικά πόρνες.Υπάρχει επίσης μία ακόμη στοά μασόνων,οι μεσάζοντες ανάμεσα στους Αμερικανούς και στους Ισραηλινούς».

Ο Θεόφιλος Τσάφος είναι ένας εγκληματίας που έχει εκπαιδευτεί για να εξευτελίσει την ανθρώπινη ύπαρξη ξεκινώντας από τον εαυτό του.Πρώτα καίει στην πυρά του φανατισμού την καρδιά του.Στη συνέχεια, άκαρδος,ψάχνει να βρει θύματα για να ολοκληρώσει τη Μυστική Αποστολή του.Τα χέρια του γίνονται φονικά όπλα και τελικά πνίγει τη μοναδική γυναίκα που αγάπησε στη ζωή του την ώρα της ερωτικής πράξης. Αυτές τις ημέρες το Ιδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης φιλοξενεί το έργο «Η απολογία του Θεόφιλου Τσάφου»,έναν μονόλογο που έγραψε πριν από 38 χρόνια ο Νίκος Κούνδουρος αλλά δεν είχε ανεβεί ως σήμερα στη σκηνή.Σκηνοθετημένο από τηΓιώτα Κουνδουράκη, πραγματεύεται την περίπτωση ενός εγκληματία που έχει εκπαιδευθεί για να εξευτελίσει την ανθρώπινη ύπαρξη καταστρέφοντας τα πάντα- από τον εαυτό του ως τον έρωτα.Ο «Θεόφιλος Τσάφος» γράφτηκε στο Λονδίνο επί χούντας.Η ιστορία είναι εμπνευσμένη από αληθινό γεγονός το οποίο είχε διαβάσει εκείνη την εποχή στις εφημερίδες:«Με ενδιέφερε,το έψαξα καλά και το έγραψα.Ημουν πολύ πιο νέος τότε,αλλά πιστεύω ότι το έργο για την εποχή του περιέχει μια αντίσταση».


ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Πολιτισμός περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (22)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ | 05/04/2015 02:20
    ΥΓΕΙΑ, εἶναι πλεόν καιρός οἱ Ἓλληνες Ἱστορικοί (ΟΛΟΙ, μηδενός ἐξαιρουμένου), νὰ τινάξουν ἀπὸ ἐπανωφόρι τὴν σκόνιν τοῦ Γιαννηκορδατισμοῦ καὶ νὰ ἐργασθοῦν διὰ τὴν καταγραφήν τῆς Ἑλληνικῆς Ἱστορίας. Διότι οἱ Ξένοι, οἱ Ἂγλοι γράφουν τὴν Ἑλληνικήν ἱστορίαν καὶ θησαυρίζουν. Τὰ "ντοκουμέντα" εἶναι ἀδιάψευστα. Ἀρχεῖα ΣΟΕ, KGB, κλπ. Τουλάχιστον ἂς πάρουν καὶ καμμιά δεκάρα δημοσιεύσεως. Ἑξ ἂλλου εἰς τὶ ὠφελήθη ὁ ιάννης Κορδάτος μὲ τὰ κατὰ τὸ δοκοῦν συγγράμματά του; Οὐδείς τῶν διαστρεβλωτῶν χρησιμοποιεῖ αὐτά! Τὰ δὲ "κομμουνιστικά" ἀρχεῖς κλπ εἲτε ἐφρόντισαν νὰ τὰ καύσουν (Αὒγ. 1989) εἲτε ἐσάπισαν εἰς τὰ ὑπόγεια τοῦ Περισσοῦ... Σκοπίμως;
    Γεώργιος Δ. Κανελλόπουλος
    απάντηση20
     
     
    Με το ζορι πολυπολιτισμικη ;; | 20/06/2013 11:50
    Παρακολουθούμε από καιρό την εξέλιξη μπροστά στα μάτια μας μιας απίστευτης ιστορίας: τη συστηματική εθνική αποδόμηση και τον εποικισμό της Ελλάδας. Το κράτος που έχει υποχρέωση από το Σύνταγμα να υπερασπίζει και να προστατεύει τον Ελληνικό λαό, την εθνική του ταυτότητα και το μέλλον του, μέσα στα νόμιμα σύνορα της επικράτειάς του, τηρεί μια στάση που προκαλεί πολλά ερωτηματικά. Αντί να πάρει αποτελεσματικά μέτρα για την αποτροπή και τον έλεγχο της λαθρομετανάστευσης, αποδέχεται και αναμεταδίδει την ύποπτη προπαγάνδα ξένων κέντρων, που επιδιώκουν, για δικούς τους λόγους, τη διάσπαση της εθνικής συνοχής της χώρας και την εθνική της αποδόμηση.
    Χρηστος Μπα..
    απάντηση304
     
     
     
    Aντιεμετικά πήρατε; | 13/05/2013 06:27
    Η Ελλάδα δεν αντέχει τους φασίστες, όχι τους μετανάστες. Ντροπή!
    Παπαγεωργίου Ελένη
    απάντηση1471
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
    απόσταση κουλτούρας | 11/05/2013 10:27
    Χωρίς να θέλω να αξιολογήσω διαφορετικές κουλτούρες, πολιτισμούς που σφυριλατούν νοοτροπίες, πρέπει να τονίσω την απόσταση που έχουμε ως ράτσα με τους απρόσκλητους επισκέπτες μας. Η πλειονότητα αυτών είναι μουσουλμάνοι. Εαν νομίζεται ότι οι μουσουλμάνοι είναι απλά μια διαφορετική θρησκεία που διαφέρει μόνο στο δόγμα, χωρίς αυτό να επιρεάζει την κονωνική συμπεριφορά και αντίληψη των πιστών της, πλανάστε οικτρά. Η κοσμοθέαση των μουσουλμάνων, διαφέροντας σε βαθμό κατά περίπτωση φυσικά, είναι ριζικά αντίθετη με την δυτική. Η θέση της γυναίκας είναι αυτή του αντικειμένου ακόμα και σήμερα και η ανθρώπινη ζωή έχει πολύ σχετική βαρύτητα. Φοβάμαι πως άγνοια και ανοχή μας θα πληρωθεί με αίμα...
    Τανό Αθανάσιος Παπαδόπουλος
    απάντηση504
     
     
    Η εφηβική μ...... | 30/05/2011 11:56
    Μέτρον άριστον. Το απλό αυτό ελληνικό ρητό ουδέποτε υιοθέτησε η ελληνική κοινωνία. Δεν αξιολογήθηκε ποτέ από την μόνιμα πλειοδοτούσα Αριστερά και την διαρκώς φοβική Δεξιά. 15% ξένοι ως επί το πλείστον παράνομοι, εξαθλιωμένοι και βαρβάρως εξαπατηθέντες !!! Δεν σέβονται την ζωή γιατί σχεδόν εκ γεννετής ένοιωσαν ότι η δική τους δεν άξιζε κάτι. Δεν αντέχει η Ελλάδα τόσους. Λυπάμαι που ο κος Κούνδουρος υπέστη αυτήν την επίθεση. Χαίρομαι που αντελήφθη το αδιέξοδο της διαρκούς ανοχής που προσέφερε η Αριστερά. Να μπεί τάξη. Να μείνουν όσοι πραγματικά χρειάζεται και θέλουν να σεβαστούν τον τρόπο ζωής μας. Οι λοιποί να είναι πάντα ελεύθεροι να φύγουν όπου θελουν.
    Τσιφ.
    απάντηση718
     
     
    Απλές σκέψεις | 14/05/2011 12:58
    - Η μεταναστευτική πολιτική της χώρας μας είναι όπως οι υπόλοιπες πολιτικές της. Αφήνω το χαρακτηρισμό σε όποιον θέλει να τον προσδιορίσει. - Όποιον πεινάει και κλέψει ένα καρβέλι ψωμί, μπορώ να τον δω με συμπάθεια. Όποιος κλέβει σπίτια, κάμερες, κινητά κ.ο.κ. είναι κοινός εγκληματίας και έτσι πρέπει να αντιμετωπιστεί. Πολλώ δε μάλλον όταν σκοτώνει ή τραυματίζει. - Σε καμία περίπτωση δεν ανέχομαι την αυτοδικία, η οποία συνήθως προέρχεται από όχι λιγότερο εγκληματίες. - Να απελαθεί όποιος μετανάστης ολισθαίνει σε παραβατική συμπεριφορά. Στους έντιμους αλλοδαπούς όμως, έχουμε φερθεί καλά; - Όσο για την προσωπικότητα και τη σοβαρότητα του Κούνδουρου, ρωτήστε όσους τον ξέρουν... Ευχαριστώ!
    Άνθιμος Β
    απάντηση508
     
     
    Λογικος | 13/04/2011 18:29
    Το 70% των φυλακισμενων ειναι αλλοδαποι. Το 70% των διαμενοντων στην χωρα ειναι παρανομα διαμενοντες. (δειτε στοιχεια στο σαϊτ της ΕΛΑΣ) Και η Χριστινα Φιλιππα αναφερεται σε ενα περιστατικο καλοσυνης των αλλοδαπων και γενικευει με αυτο οτι ολοι οι αλλοδαποι ειναι καλοι. Μα ειναι λογικό; Για να συνοψιζουμε την αληθεια που τοσο πολυ σας ξινιζει: Κανεις δεν αρνηθηκε οτι οι αλλοδαποι ειναι ανθρωποι. Ομως, καθε χωρα εχει εναν πεπερασμενο αριθμο που μπορει να απορροφησει. Οταν ξεπερνουν αυτο το ποσοστο αρχιζουν τα προβληματα.
    Αντωνιος Αρκομουλης
    απάντηση7811
     
     
    Φίλε Ηλία | 12/04/2011 17:47
    Συγχώρεσε με αλλά δεν μπορώ να ακολουθήσω τη λογική σου. Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου οι παρ'ολίγον δολοφόνοι του Κούνδουρου που φέρθηκαν με τέτοια βαρβαρότητα είναι απλώς "άνθρωποι που η συμπεριφορά κάποιων από εμάς" (υποβόσκει η ιδέα μίας προσωπικής ευθύνης εδώ ή κάνω λάθος?) τους "έκανε" να φερθούν έτσι. Η δική μου πράξη από την άλλη, το να καταθέσω την άποψη μου (την οποία δεν θεωρώ ακραία) με τοποθετεί αυτομάτως στους "εχθρούς" μιας γενικότερης ομάδας ανθρώπων που βρίσκονται σε τραγική θέση. Σέβομαι τo δικαίωμα να λες τη γνώμη σου, άλλα θεωρώ εντελώς αυθαίρετες και μεροληπτικές τις θέσεις σου
    Γιωργος
    απάντηση4514
     
     
     
    Φίλε Γιώργο | 11/04/2011 15:37
    Σου εύχομαι να μην βρεθείς ποτε στην τραγική θέση που βρίσκονται αυτοί οι άνθρωποι.Αλλά αν βρισκόσουν ποτε, σκέψου πόσο τραγικό θα 'ναι να βρεθείς αντιμέτωπος με ατομα μετις δικές σου απόψεις.Και σκέψου ακομα πόσο καλύτερα αν ήτανε τα πράγματα αν σταματούσαμε να διαχωριζαμε τον μετανάστη από τον άνθρωπο.
    Ηλιας
    απάντηση1566
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Ημαρτον | 11/04/2011 12:00
    Ήμαρτον ρε παιδιά. Τι θα πει "η ανέχεια και η συμπεριφορά πολλών από εμάς τους έκανε να συμπεριφέρονται έτσι"? Τους γνώριζε κανένας προσωπικά τους συγκεκριμένους για να βγάλει και συμπέρασμα ? Το να πει κάποιος ότι δεν πρέπει να βγάζουμε αυθαίρετα συμπεράσματα για όλους τους μετανάστες είναι μια πολύ λογική και σωστή- κατά τη γνώμη μου - άποψη. Αυτή η τυφλή εμμονή όμως να υπερασπιζόμαστε όλους αδιακρίτως τους μετανάστες μάλλον επικίνδυνη μου φαίνεται. Στο κάτω κάτω και ο Παπαδόπουλος και ο Χίτλερ και ο Στάλιν κάποιο λόγο είχαν που έκαναν ότι έκαναν, αλλά συνήθως δεν το κάνουμε θέμα
    Γιωργος
    απάντηση567
     
     
     
    Γιατί κύριε Κούνδουρε; | 11/04/2011 04:25
    Εσείς και πολλοί της γενιάς σας που δείξατε τόση κατανόηση και φτάσατε στο σημείο ακόμα και να συγχωρήσετε ανθρώπους που σας βασάνιαν, σας εξόρισαν και τόσα άλλα δεινά περάσατε στα χέρια τους, να δείχνετε τοσο μίσος και να καταφέρεστε με τόσο μένος σε ανθρώπους που η ανέχεια και η συμπεριφορά πολλων απο 'μας απέναντι τους τους εφτασε στο σημείο να φερθούν πραγματικά σαν κτήνη.Το ξέρετε κι εσείς πολύ καλύτερα οτι η εξαθλίωση μπορεί να ξυπνήσει τα πιό κτηνώδη συναισθήματα.Σταματήστε λοιπόν να ρίχνετε νερό στο μύλο του κάθε άδωνη και κάθε χρυσαυγήτη.Και το κυριότερο, ελπιζω να μην δουμε ποτέ μια ρατσιστική ταινία φτιαγμενη απ 'τα χερια σας Ενας πικραμένος και απογοητευμένος θαυμαστής σας.
    Ηλίας
    απάντηση2387
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Εβαλε μυαλο... | 10/04/2011 12:40
    Τον λαζοπουλο και τον κανακη μπορουν να περιλαβουν οι λαθροεγκληματιες καποια στιγμη αραγε....ΟΧΙ.... που να τους πετυχουν..ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ,ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ η στοTHERAPY....
    john
    απάντηση5311
     
     
    Αριστερά ; | 10/04/2011 00:27
    Αφιερωμένο εξαιρετικά σε όλους τους «δημοκράτες» του αριστερισμού, σε όλες τις εκφάνσεις των διαφόρων ΣΥ.ΡΙ.ΖΑίων συνιστωσών και υποκουλτούρας: στον Αλέκο ,στην Αλέκα ,στον Αλέξη και σε όλα τα «τσιπράκια» -«τσιράκια» τους, που έχουν καταντήσει την αγνή Αριστερά κακομορφισμένο καρκίνωμα της Δημοκρατίας ,σε μια χώρα που χαροπαλεύει ,αγκομαχά και διασύρεται παντού χωρίς αξιοπρέπεια .
    Nίκος Ντζούρας,μαθηματικός
    απάντηση5314
     
     
    ΕΠΑΙΝΕΤΙΚΟ | 09/04/2011 13:11
    ΟΛΟΙ ΕΠΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ...ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΑΛΙ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ) , ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ !!!
    ΓΙΩΡΓΟΣ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ
    απάντηση30
     
     
    κοινωνια ερμητικά ανοιχτη | 09/04/2011 11:23
    εχουμε να ανεφέρουμε 1 παραδειγμα ενός αλλοδαπού που συμπεριφέρθηκε σωστά και χιλιαδες παραδειγματα αλλοδαπώς που συμπεριφέρονται με τα πιο σκοτεινά ένστικτα.αν τοσο καποιοι ειναι υπερ των μεταναστών, ας τους βοηθάνε με ελεημοσύνες, με προσφορά εργασίας κλπ. αλλά όλοι σταματάνε στο ότι πρεπει να διαμένουν στη χώρα. αληθινή υποστήριξη είναι να του παρέχεις κ τα προς το ζην. αλλά εκεί όλοι λέτε "ας δουλέψουν" ή "ας έρθουν". υποστηριξη δεν ειναι να λέω να μπουν στη χώρα μου. υποστήριξη είναι να έρχονται ΝΟΜΙΜΑ και να μπορώ να τους αποροφίσω. τους εγκληματίες να τους διωχνω.
    Κυναίγειρος
    απάντηση274
     
     
    Ματια Ερμητικα Κλειστα | 08/04/2011 23:22
    Το πρόβλημα, όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, δεν είναι όταν αλλάζεις ιδεολογία επειδή σου έτυχε κάτι και είδες μία διαφορετική πτυχή της πραγματικότητας.Το πρόβλημα είναι ακριβώς το αντίθετο: να συμβαίνουν πράγματα γύρω σου κι εσύ να αρνείσαι να τα δεις επειδή δε συμφωνούν με την ιδεολογία σου. Πόσο ανθρώπινος είναι ο Κούνδουρος.. Μας είχαν λείψει τέτοιες φωνές από ανθρώπους με τέτοια προσωπική ιστορία.
    Γιωργος
    απάντηση4211
     
     
    Η δική μου απάντηση στον κ. Κούνδουρο | 07/04/2011 09:44
    Είμαι ντυμενη με τις ..πυτζάμες μου, άλλωστε δεν περιμένω κανένα. Κύριε Κούνδουρε, πριν μερικούς μήνες, σούρουπο στην περιοχή μου, ένα 15χρονο περίπου αγόρι έπεσε με το ποδήλατό του και χτύπησε στο πεζοδρόμιο το κεφαλάκι του και το δεξί του... χέρι και γεμάτο αίματα προσπαθούσε να σηκωθεί. Αρκετοί "συνέλληνες" πέρασαν με το αυτοκίνητο, κοίταξαν είδαν και απήλθαν. ΕΥΤΥΧΩΣ, γιαυτό το παιδί, πέρασε και ένας "αλλοδαπός" ο οποίος πλησίασε το παιδί το σήκωσε το πήρε στην πλάτη και άρχισε να χτυπάει κουδούνια στα σπίτια γύρω. Οι μόνοι που ανοίξαμε είμαστε εμείς. Μας είπε το ιστορικό, είδαμε και το παιδάκι που ήταν εκτός από ματωμένο και κατακίτρινο και έτρεμε και μας παρακάλεσε να το βοηθήσουμε και έφυγε. Αφού καλέσαμε ασθενοφόρο κατάφερε και κείνο να θυμιθεί το τηλ. του αδελφού του για να ειδοποιήσουμε, ανοίξαμε την πόρτα να τον συνοδεύσουμε στο νοσοκομείο. ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΚΗΠΟΥ ΒΡΗΚΑΜΕ ΑΚΟΥΜΠΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ....
    Χριστίνα Φίλιππα
    απάντηση3529
     
     
    Εκπλήσσομαι | 05/04/2011 19:11
    Εκπλήσσομαι από το πόσο σαθρό οικοδόμημα είναι η ιδεολογία και πόσο συγκλονιστικά πανεύκολα καταρρέει. Μην χτυπάτε τους πνευματικούς ανθρώπους της χώρας, γιατί παίρνουν ανάποδες και περνάνε στο αντίθετο ρεύμα. Τώρα ναι, έγινα χυδαίος.
    Nikos
    απάντηση5310
     
-