από metereologos.gr
Παρασκευή 25 Μαΐου 2018
 
 

Πρωτότυπη ματιά

Χωρίς να είναι φθηνό, το Citroen C3 Aircross διεκδικεί με αξιώσεις την προσοχή του κοινού επενδύοντας στη νεανική αισθητική του
Πρωτότυπη ματιά
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Η απόφαση των αυτοκινητοβιομηχανιών να αντικαθιστούν τα μικρότερα πολυχρηστικά μοντέλα τους με Crossover και SUV δημιουργεί πολύ ενδιαφέροντα αυτοκίνητα, τα οποία συνδυάζουν τη σχεδιαστική πρωτοτυπία με το χαμηλό κόστος. Σε αυτό πλαίσιο το C3 Aircross αποτελεί τον διάδοχο του C3 Picasso αλλά και τον «αντίπαλο» των Renault Captur και Peugeot 2008 - με το τελευταίο μάλιστα μοιράζεται και το τεχνολογικό του υπόβαθρο.

Με μήκος 4,15 μέτρα και σχεδίαση εμπνευσμένη από το «συμβατικό» C3, η οποία για λόγους σκοπιμότητας παραπέμπει στην ύπαρξη τετρακίνησης, το C3 Aircross είναι αποκλειστικά δικίνητο παρά την εξαιρετικά χρήσιμη απόσταση των 17,5 εκατοστών από το έδαφος. Χρήσιμη διότι οδηγός και επιβάτες κάθονται ψηλότερα απολαμβάνοντας έναν φωτεινό θάλαμο επιβατών με πολύ χρώμα και ευχάριστη αισθητική αλλά και γιατί σε συνδυασμό με το Grip Control που βελτιώνει την πρόσφυση του αυτοκινήτου σε ολισθηρές επιφάνειες - η επιλογή γίνεται μέσω περιστροφικού διακόπτη όπως στο C4 Cactus - το C3 Aircross μπορεί διαθέτοντας ελαστικά μεικτής χρήσης (Μ+S) να φτάσει μακρύτερα από την πλειονότητα του ανταγωνισμού του. Μένοντας στην οδική του συμπεριφορά το γαλλικό μοντέλο είναι ανέλπιστα ευχάριστο για τα μέτρα της κατηγορίας επιχειρώντας να προσθέσει στην κλασική γαλλική αξία της άνεσης δυναμικά χαρακτηριστικά που δεν θα αφήσουν αδιάφορο τον οδηγό του. Χωροταξικά, τέσσερις επιβάτες θα βρουν ιδανικούς τους διαθέσιμους χώρους, με τον όγκο του πορτμπαγκάζ να διαφοροποιείται από 410 έως 520 λίτρα καθώς τα έδρανα των πίσω καθισμάτων σύρονται ανεξάρτητα το ένα από το άλλο.

Το σύνολο είναι αναμφίβολα νεανικό, με τις διχρωμίες να διασκεδάζουν την εικόνα που αποκομίζεις από τα σκληρά πλαστικά ενώ η γκάμα των κινητήρων του C3 Aircross αποκαλύπτει τη διάθεση της Citroen να αυξήσει στον μέγιστο βαθμό την απήχησή του. Στη βάση της υπάρχει ο ατμοσφαιρικός τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1,2 λίτρων απόδοσης 82 ίππων, ακολουθούμενος από την turbo εκδοχή του με ισχύ 110 και 130 ίππους - σε συνδυασμό με μηχανικά κιβώτια πέντε και έξι σχέσεων ή αυτόματο έξι σχέσεων ανάλογα με την έκδοση. Στην πετρελαιοκίνητη όχθη υπάρχει ο BlueHDi κινητήρας των 1,6 λίτρων με 100 και 120 ίππους, με τον δεύτερο να είναι σαφώς προτιμότερος λόγω και της έκτης σχέσης στο κιβώτιο ταχυτήτων του.


ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Οδηγώ περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.