• Αναζήτηση
  • Το παρόν και το μέλλον της Opel

    Πέρα από το λειτουργικό περιθώριο κέρδους 5% για το πρώτο εξάμηνο του 2018, στο πλαίσιο της εφαρμογής του προγράμματος PACE!, η διοίκηση της εταιρείας προχώρησε στη σύναψη συμφωνιών για το μέλλον των ευρωπαϊκών εργοστασίων της προκειμένου να προλάβει - και - εργασιακές αναταράξεις.

    ΤοΒΗΜΑ Team
    Οι προϋποθέσεις που τέθηκαν την προηγούμενη χρονιά όχι μόνο για την επιβίωση, αλλά κυρίως για την ανάπτυξη της Opel μετά την πώλησή της από την αμερικανική General Motors στους Γάλλους του ομίλου PSA, εκπληρώνονται με συνέπεια και με αποτέλεσμα, έναν χρόνο μετά, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να έχει ήδη επιστρέψει στην κερδοφορία έπειτα από μακρά περίοδο συνεχόμενων ζημιών.
    Πέρα από το λειτουργικό περιθώριο κέρδους 5% για το πρώτο εξάμηνο του 2018, στο πλαίσιο της εφαρμογής του προγράμματος PACE!, η διοίκηση της εταιρείας προχώρησε στη σύναψη συμφωνιών για το μέλλον των ευρωπαϊκών εργοστασίων της προκειμένου να προλάβει – και – εργασιακές αναταράξεις.
    Σε αυτό το πλαίσιο το νέο Corsa – το οποίο θα διατίθεται και ως αμιγώς ηλεκτρικό – θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στη Σαραγόσα της Ισπανίας, ενώ η επόμενη γενιά Vivaro θα κατασκευάζεται στο Λούτον της Αγγλίας από το 2019. Το SUV Grandland X θα παράγεται στο Αϊζεναχ της Γερμανίας από τα μέσα της επόμενης χρονιάς, ενώ το 2020 θα ακολουθήσει η υβριδική εκδοχή του.
    Μετά την επιτυχημένη παρουσίαση του Insignia GSi, η εταιρεία θα λανσάρει και το Corsa GSi ως τα τέλη του 2018, σχεδόν παράλληλα με τη νέα επιβατική έκδοση Combo Life και το επαγγελματικό Combo. Επίσης ως το 2020 η Opel θα έχει τέσσερα ηλεκτρικά/plug-in υβριδικά οχήματα στην γκάμα της, ενώ μέχρι το 2024 όλες οι σειρές ευρωπαϊκών επιβατικών οχημάτων θα διαθέτουν μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με μπαταρία ή μια plug-in υβριδική.

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Autohub