Η εμπορική επιτυχία του αμιγώς ηλεκτρικού ZΟΕ αλλά κυρίως η επένδυση της Renault στην τεχνογνωσία γύρω από τηνηλεκτροκίνηση για περισσότερο από μία δεκαετία, λειτουργούν καταλυτικά στη μετεξέλιξη της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Με τον φιλόδοξο Ιταλό Luca de Meo στην ηγεσία της, η εταιρεία που καθιερώθηκε στις συνειδήσεις πολλών είτε για τη χρήση turbo στους θερμικούς κινητήρες της είτε για τις επιδόσεις της στο πεδίο των δοκιμών πρόσκρουσης, επιταχύνει τη μετάβασή της στην εποχή της βιώσιμης κινητικότητας μετατρέποντας το πρωτότυπο Megane eVision στο επίσης ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής με το λογότυπο MeganE για προφανείς σημειολογικούς λόγους.

Το καμουφλάζ που βλέπετε στο αυτοκίνητο της φωτογραφίας αποσκοπεί πρωτίστως στην προσέλκυση του ενδιαφέροντος πριν την οριστική αποκάλυψή τουστη γερμανική Εκθεση Αυτοκίνητου που εφέτος μεταφέρεται από τη Φρανκφούρτη στο Μόναχο. Στην ουσία ελάχιστα στοιχεία του παραμένουν άγνωστα, καθώς οι αναλογίες του το τοποθετούν ανάμεσα στο έμμεσα ανταγωνιστικό Peugeot e-2008 και στο «αδελφό» SUV Nissan Ariya, με το οποίο μοιράζεται όχι μόνο την ίδια πλατφόρμα αλλά και το ίδιο σύστημα κίνησης.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω