Ωρα αιχμής στο Βερολίνο και η συνήθης συνωμοσία φαναριών, τραμ και οδικών έργων αναγκάζει τα αυτοκίνητα να συνωθούνται σε μία και μοναδική λωρίδα αντί των τριών. Αφού μετά βίας καταφέρνω να περάσω το φανάρι της διασταύρωσης, ο μονός στοίχος αυτοκινήτων πασχίζει να ανακαταλάβει τον ζωτικό του χώρο με την ευκολία που η οδοντόκρεμα βγαίνει από άδειο σωληνάριο σε μια επιφάνεια που εξαιτίας των σιδηροτροχιών και της λιθόστρωσης θυμίζει κάτι από την τραχύτητα οδοντόβουρτσας.

Κάπου εκεί, ανάμεσα σε αυτό το διόλου ευχάριστο αστικό σκηνικό βρίσκεται «στοιβαγμένη» και η τελευταία εκδοχή του Nissan GT-R Nismo. Δεν χρειάζεται καν να αναφέρω ότι δεν πρόκειται για τον φυσικό της χώρο. Παρ’ όλα αυτά, από τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται την κατάσταση μου δίνει να καταλάβω ότι πρόκειται για μια ουσιαστικά βελτιωμένη εκδοχή του σε σχέση με την προηγούμενη Nismo. Οι διακλαδιζόμενες γραμμές του τραμ και το λιθόστρωτο αποτελούν αδιάψευστους μάρτυρες.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω