Σε προηγούμενη συνάντησή μας είχατε αναφερθεί στην ανάγκη αλλαγής νοοτροπίας και στην επίδειξη γρήγορων αντανακλαστικών προκειμένου να αντιμετωπίσετε τις προκλήσεις των καιρών. Πώς τα στοιχεία αυτά συνέβαλαν τελικά στην επίτευξη ακόμη μιας πρωτιάς για τη Mercedes-Benz στην Ελλάδα το 2021; Ποια επιπλέον χρειάστηκε να αναπτύξετε και να εφαρμόσετε για να πετύχετε το αποτέλεσμα αυτό σε μια χρονιά που ανατράπηκαν πολλά δεδομένα;

«Είναι αλήθεια ότι η κατάταξη στην πρώτη θέση των πωλήσεων τα τελευταία 8 χρόνια μάς δίνει μεγάλη χαρά και ισχυρό κίνητρο, όμως, όπως έχω δηλώσει επανειλημμένα, για εμάς στη Mercedes-Benz Ελλάς η πρωτιά – αν και πάντα καλοδεχούμενη – δεν αποτελεί αυτοσκοπό. Το 2021 ήταν μία ανατρεπτική χρονιά, αλλά η ομάδα της Mercedes-Benz Ελλάς – τόσο τα στελέχη της όσο και το εξουσιοδοτημένο της δίκτυο – έκανε και πάλι αυτό που τόσο καλά γνωρίζει σε ακόμα μία περίοδο κρίσης: λειτούργησε με απόλυτη ευελιξία, πήρε αποφάσεις, βρήκε λύσεις και κατάφερε να ελαχιστοποιήσει όσο ήταν δυνατό για τη χώρα μας τις συνέπειες των καθυστερήσεων στην εφοδιαστική αλυσίδα. Φαίνεται ότι η αντοχή στις δυσκολίες έχει πλέον περάσει στο DNA των εργαζομένων μας μετά από το διάστημα της 10ετούς οικονομικής κρίσης που βιώσαμε! Kάνω χιούμορ φυσικά – για να είμαι ειλικρινής, θεωρώ ότι η ταχύτητα απόκρισης οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αλλαγή νοοτροπίας που έχει συντελεστεί τα τελευταία χρόνια και η οποία καθιστά τον κάθε εργαζόμενο ανεξαρτήτως θέσης και ειδικότητας αναπόσπαστο κομμάτι τού επιχειρείν, αλλά και σε διάφορες εκπαιδεύσεις που έχουν γίνει στο προσωπικό, όσον αφορά σε ικανότητες ηγεσίας. Καταφέραμε να μειώσουμε σημαντικά τη γραφειοκρατία και να αυξήσουμε την αυτονομία στη λήψη αποφάσεων, δείχνοντας εμπιστοσύνη και δίνοντας χώρο για πρωτοβουλίες.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω