Στην εμπορική διάθεση της πρώτης εξ ολοκλήρου και αποκλειστικά ψηφιακής κινητής προχώρησε η COSMOTE, δίνοντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να επιλέγουν οι ίδιοι το πακέτο ομιλίας και data που επιθυμούν, ανάλογα με τις ανάγκες τους, και να το διαχειρίζονται μέσα από την εφαρμογή My COSMOTE. Το «COSMOTE Neo», όπως ονομάζεται το νέο αυτό προϊόν, ξεχωρίζει για την ευελιξία του, την απλότητα και το γεγονός ότι είναι εντελώς αδέσμευτο, καθώς ο χρήστης μπορεί να το διακόψει όποτε επιθυμεί.
Το COSMOTE Neo απευθύνεται κυρίως στους νέους που ξέρουν να κάνουν τα πάντα μέσα από το κινητό τους και αποτελεί την κινητή της digital γενιάς. Αυτό, άλλωστε, αποδεικνύουν και οι δημοφιλείς εφαρμογές της εταιρείας, My COSMOTE και WHAT’S UP, καθώς τις χρησιμοποιούν περισσότεροι από 3,4 εκατ. συνδρομητές. Μια τάση, μάλιστα, συνεχώς αυξητική, σύμφωνα με την COSMOTE.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.