Στον αντίποδα βρίσκονται οι ιδιωτικές επενδύσεις στα αεροδρόμια της χώρας, οι οποίες προχωρούν με ταχείς ρυθμούς. Μετά την 20ετή επέκταση της σύμβασης παραχώρησης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ), η έγκριση του master plan που περιλαμβάνει επενδύσεις 700 εκατ. ευρώ ήταν το πρώτο βήμα για τη μεγάλη εκκίνηση.
Παράλληλα, με ολοκληρωμένο άνω του 78% του επενδυτικού προγράμματος της Fraport Greece για την αναβάθμιση των περιφερειακών αεροδρομίων, συνολικού ύψους τουλάχιστον 415 εκατ. ευρώ, το τέλος του 2020 αναμένεται να βρει τη χώρα (νωρίτερα από τις αρχικές προβλέψεις) με 14 σύγχρονες πύλες εισόδου. Οι εργασίες έχουν ήδη ολοκληρωθεί στους εννέα αερολιμένες, με αυτόν στη Μυτιλήνη να έχει μπει σε πλήρη επιχειρησιακή λειτουργία τις τελευταίες 20 ημέρες, και μένουν προς ολοκλήρωση τα αεροδρόμια Κέρκυρας, Σαντορίνης, Μυκόνου, Κω και Θεσσαλονίκης. Η ολοκλήρωση του προγράμματος θα αυξήσει σε 300.000 τ.μ. τις διαθέσιμες υποδομές από τα αρχικώς 200.000 τ.μ. και μετρά 5 νέους τερματικούς σταθμούς και την επέκταση ακόμη 5 τέρμιναλ, συμπεριλαμβανομένων της Μυκόνου και της Σαντορίνης, καθώς και 15 ανακαινισμένους διαδρόμους προσγείωση/απογείωσης.
Στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», που έχει τη μερίδα του λέοντος στις επενδύσεις (100 εκατ. ευρώ), η παράδοση του νέου τέρμιναλ θα γίνει τμηματικά, με το πρώτο τμήμα να παραδίδεται τον Απρίλιο, για να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2020. Εχει ήδη ολοκληρωθεί η γέφυρα που ενώνει το παλαιό με το νέο τέρμιναλ. Στο αεροδρόμιο της Μυκόνου, η θεαματική αλλαγή, χάρη στον νέο αρχιτεκτονικό σχεδιασμό που εναρμονίζεται στην κυκλαδίτικη αισθητική μοιάζοντας με περιστερώνα, αναμένεται να είναι ορατή ακόμα και μέσα στην υψηλή καλοκαιρινή σεζόν, καθώς οι εργασίες προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς.
Μεγαλύτερη πρόκληση ως προς το χρονοδιάγραμμα αποτελεί το αεροδρόμιο της Σαντορίνης, όπου λόγω των εξαιρετικά στενών ορίων δόμησης και προκειμένου να μην περιοριστεί η υφιστάμενη δυναμικότητα, η επέκταση κατά 12.900 τ.μ. αποτελεί άθλο. Ετσι, θεωρείται πιθανό αντί για το τέλος του 2020, η ολοκλήρωσή του να επιτευχθεί στο πρώτο 4μηνο του 2021. Οσον αφορά το αεροδρόμιο της Κω, αρχές Μαρτίου θα αρχίσει να λειτουργεί μέρος του νέου τερματικού σταθμού, που θα έχει, με την ολοκλήρωσή του προς τα τέλη του έτους, συνολική έκταση 24.000 τ.μ. Οι απαραίτητες ασφαλτικές εργασίες βρίσκονται πια σε ποσοστό ολοκλήρωσης 70%. Τέλος, στην Κέρκυρα, όπου χτίζεται ο νέος τερματικός σταθμός επιφάνειας 10.350 τ.μ. ως επέκταση του υφισταμένου, το κομμάτι των αναχωρήσεων έχει παραδοθεί από το περασμένο καλοκαίρι.