Ενώπιον σημαντικών διλημμάτων για την επόμενη μέρα της ΔΕΠΑ βρίσκεται η κυβέρνηση, αλλά και οι δύο μέτοχοι της εταιρείας, ΤΑΙΠΕΔ και Ελληνικά Πετρέλαια. Δεν λείπει επίσης και ο προβληματισμός έναντι της διοίκησης Δημήτρη Τζώρτζη για σειρά επιλογών που έχουν εκτροχιάσει τον αρχικό προγραμματισμό της διαδικασίας διάσπασης και ιδιωτικοποίησης.

Η ΔΕΠΑ – βάσει του νομοθετικού πλαισίου που ψηφίστηκε τον περασμένο Μάρτιο – θα διασπαστεί σε δύο ανεξάρτητες εταιρείες, τη ΔΕΠΑ Εμπορίας και τη ΔΕΠΑ Υποδομών. Στην πρώτη θα υπαχθούν οι εμπορικές δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων των συμβολαίων λιανικής που σήμερα διαχειρίζεται η θυγατρική της Αέριο Αττικής, καθώς και των μακροχρόνιων συμβολαίων προμήθειας αερίου με τη ρωσική Gazprom, την τουρκική Botas και την αλγερινή Sonatrach. Στη ΔΕΠΑ Υποδομών θα περιέλθουν τα δίκτυα διανομής αερίου και οι διεθνείς δραστηριότητες, δηλαδή οι εταιρείες που ασχολούνται με τα διεθνή πρότζεκτ όπως ο ελληνοβουλγαρικός αγωγός, που είναι σήμερα το μόνο υλοποιούμενο έργο.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω