Η Porsche «επιστρέφει» στους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Βήματα πίσω σε σχέση με τα ηλεκτρικά σχέδιά της κάνει η γερμανική φίρμα με φόντο τις μη ευνοϊκές συγκυρίες για αμιγώς ηλεκτροκίνητες υλοποιήσεις

Η Porsche «επιστρέφει» στους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε την αναβολή της εξέλιξης και της έλευσης της νέας ηλεκτρικής όσο και ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής SSP Sport για μετά το 2030 καθώς προς το παρόν επιθυμεί να επικεντρωθεί στην εξέλιξη κινητήρων εσωτερικής καύσης με φόντο τη χαμηλή αποδοχή της ηλεκτροκίνησης.

Αρχικά η συγκεκριμένη πλατφόρμα που είχε ανακοινωθεί το 2022 είχε προγραμματιστεί για το 2027 με όχημα το μεγαλύτερο SUV Κ1 και με το σκεπτικό ότι έως το 2030 άνω του 80% το μείγματος πωλήσεων της Porsche θα αποτελούνταν από μοντέλα ηλεκτρικής τεχνολογίας.

Προφανώς αυτός ο στόχος δεν ισχύει πλέον ενώ αυτή η αλλαγή στρατηγικής αναμένεται να κοστίσει στη γερμανική φίρμα έως και 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ σε λειτουργικά κέρδη για το 2025, με τη ζημιά για τον όμιλο VW από την αναδιάρθρωση της Porsche να εκτιμάται σε 5,1 δισεκατομμύρια ευρώ.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
Exit mobile version