Η εξαιρετικά δημοφιλής – βασισμένη στα μυθιστορήματα της Julia Quinn – σειρά της Shonda Rhimes «Bridgerton» έχει αγαπηθεί από εκατομμύρια τηλεθεατές σε ολόκληρο τον πλανήτη τα τελευταία χρόνια ακριβώς για αυτό που προσφέρει: μια χλιδάτη απόδραση σε μια μετριοπαθή μεταφυλετική εκδοχή του Λονδίνου της Αντιβασιλείας.

Τώρα, ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία της δεύτερης σεζόν του «Bridgerton», είναι διαθέσιμη στην πλατφόρμα του Netflix η πρώτη spin-off σειρά της. Με τίτλο «Queen Charlotte: A Bridgerton Story» (Μπρίτζερτον: Η ιστορία της βασίλισσας Καρλόττας) αφηγείται την ιστορία της Γερμανίδας πριγκίπισσας Charlotte (India Amarteifio) του Mecklenburg-Strelitz, η οποία άφησε την πατρίδα της για την Αγγλία, με σκοπό να παντρευτεί τον νεαρό βασιλιά Γεώργιο ΙΙΙ.

Από όλους τους χαρακτήρες του Bridgerton, ο ρόλος της βασίλισσας Charlotte είναι αυτός που αντλεί περισσότερο από την πραγματικότητα, αφού πρόκειται για μια υπαρκτή ιστορική φιγούρα και μάλιστα ενδέχεται να ήταν και το πρώτο μαύρο μέλος της βασιλικής οικογένειας της Αγγλίας.

Αν και η ιστορία γυρίζει περίπου 50 χρόνια πίσω, το «Queen Charlotte» διατηρεί σταθερά τα στιλιστικά χαρακτηριστικά της εμβληματικής σειράς χωρίς να παρεκκλίνει. Το «Bidgerton» αποτελούσε ήδη φαινόμενο και το πρώτο αυτό spin-off μοιάζει να έρχεται για να ξεκλειδώσει την πλήρη δυναμική του ρομαντικού, γαλοζοαίματου, τηλεοπτικού saga.

Το prequel των έξι επεισοδίων επικεντρώνεται κυρίως στο πώς η Charlotte, μια ρεαλίστρια, ανεπιτήδευτη 17χρονη, διαχειρίστηκε τον γάμο της –  έναν γάμο που είχε ουσιαστικά τις ρίζες του στον πόνο, την αποστροφή ή την ανοχή. Η India Amarteifio, η οποία υποδύεται την νεαρή βασίλισσα, μοιράζεται με τον συμπρωταγωνιστή της Corey Mylchreest, ο οποίος υποδύεται τον νεαρό βασιλιά, μια άμεση και απτή χημεία που γίνεται όλο και πιο ατμοσφαιρική καθώς ο πρώιμος γάμος τους εξελίσσεται σε ένα ταραχώδες χάος επιθυμίας, δυσαρέσκειας και επίπονης τρυφερότητας.

Μετά την απόλυτη μαγεία της πρώτης συνάντησης – την οποία η Rhimes αποδίδει τόσο επιδέξια στο πρώτο επεισόδιο, τα υπόλοιπα πέντε επεισόδια της σειράς ακολουθούν το ζευγάρι καθώς αντιμετωπίζει το ένα εμπόδιο μετά το άλλο. Ο γάμος τους καταλήγει να αγγίζει μεταξύ άλλων θέματα φυλετικά, ψυχικής υγείας, σωματικής αυτεξουσιότητας και, τελικά, τη σημασία της επιθυμίας και της μακροχρόνιας συμβίωσης μετά τη μέση ηλικία. Και όλα αυτά τα θέματα αντιμετωπίζονται με τη δέουσα σοβαρότητα, χωρίς να σκοτώνουν τη μυθοπλασία.

Ενδεικτικά, ο βασιλιάς Γεώργιος παλεύει με αυτό που σήμερα ονομάζουμε ψυχική διαταραχή. Η ντροπή του και, ταυτόχρονα, η αγανάκτησή της βασίλισσας Charlotte για τον κοινωνικό αποκλεισμό που εισπράττει λόγω του χρώματος του δέρματός της, καθώς και η απτή μεταξύ τους έλξη τροφοδοτούν ένα τρενάκι του τρόμου που καθηλώνει σχεδόν αμέσως το κοινό.

Το εγχείρημα του «Bridgerton» είναι, στον πυρήνα του, να δώσει σε ένα συντηρητικό είδος μια ρεφορμιστική αίγλη, διατηρώντας παράλληλα τις υποκείμενες δομές άθικτες. Ανεξάρτητα από το αν εγκρίνει κανείς ή όχι αυτόν τον στόχο και από το εάν τελικά τον πετυχαίνει, το «Queen Charlotte» μοιάζει να πλησιάζει αυτόν τον στόχο λίγο περισσότερο από ό,τι οι δύο σεζόν του «Bridgerton».