Στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα θα εγκαινιάσει σύντομα το νέο της γραφείο η Entersoft, ένα τεχνολογικό startup του 2002, το οποίο δώδεκα χρόνια αργότερα, αναδεικνύεται πλέον ως μία ανθεκτική στην κρίση και εξωστρεφής εταιρία πληροφορικής, με ειδίκευση στο επιχειρηματικό λογισμό.
Η εταιρία παρουσίασε την Τρίτη το επενδυτικό της πλάνο για την επόμενη τριετία, το οποίο δίνει προτεραιότητα στην επένδυση στον τομέα της Έρευνας και Ανάπτυξης προϊόντων, την δυναμική επέκταση σε κάθετες αγορές και την ενίσχυση της παρουσίας της Entersoft σε αγορές του εξωτερικού.
Όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, κ. Αντώνης Κοτζαμανίδης, η Entersoft θα επενδύσει έως το 2016 περί τα πέντε εκατ. ευρώ για έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντων, προκειμένου να καλύψει τους στόχους της, ενώ ήδη εκτελεί σχέδιο ενίσχυσης του συγκεκριμένου τμήματος με αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού κατά 50%.
Όπως τόνισε ο κ. Κοτζαμανίδης, τα χαρακτηριστικά των νέων προϊόντων θα εστιάζουν στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας, στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και στη δυνατότητα για διεθνή ανάπτυξη των πελατών της Entersoft, που θα τα επιλέξουν. Πρόκειται για προϊόντα για Marketing CRM, Social CRM, Merchandizing, Segmentation Analysis, E-Commerce, WMS κτλ, τα οποία θα παρέχονται OnPremise, OnCloud αλλά και ως Software as a Service.
Ήδη, εκτός από την Αθήνα, η Entersoft έχει παρουσία σε οκτώ χώρες, διατηρεί γραφεία σε Σόφια και Βουκουρέστι, και έως το τέλος του Σεπτεμβρίου θα αποκτήσει γραφεία στο Ντουμπάι, όπου ήδη έχει διετή παρουσία, μέσω συνεργατών, με στόχο την αγορά του Περσικού Κόλπου. Άλλωστε, το 13% του τζίρου της έρχεται από το εξωτερικό, ενώ στόχος είναι το ποσοστό να φτάσει το 20% στα επόμενα χρόνια.
Η Entersoft, είναι εισηγμένη στην Εναλλακτική Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών, ενώ τα τελευταία χρόνια έχει εξαγοράσει τις εταιρείες Nova Consulting, Retail Link,Cardisoft και Alpha Software Solutions, ενισχύοντας έτσι τη θέση της στις υπηρεσίες, την ηλεκτρονική τιμολόγηση, στα πληροφοριακά συστήματα για εκπαιδευτικά ιδρύματα και την διεκδίκηση έργων του δημόσιου τομέα.
Όπως τόνισε ο κ. Κοτζαμανίδης, το 90% των εσόδων της εταιρίας προέρχεται από τον ιδιωτικό τομέα της οικονομίας, κυρίως μέσα από μικρομεσαίες, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, ενώ έχει μηδενικό δανεισμό. Το 2013 είχε κύκλο εργασιών 8 εκατ. ευρώ, προ φόρων κέρδη ύψους 1,1 εκατ. ευρώ, 2.500 πελάτες και 150 άτομα προσωπικό. Μάλιστα, όπως τόνισε, στο πρώτο εξάμηνο του έτους θα καταγραφεί αύξηση του κύκλου εργασιών σε «έντονα διψήφιο ποσοστό».
Όπως σχολίασε ο κ. Κοτζαμανίδης, η εξωστρέφεια είναι μία δύσκολη επιλογή, προϋποθέτει αγώνα με νύχια και με δόντια, αλλά και πολλή υπομονή. «Βασικό εμπόδιο είναι το Branding της χώρας. Η Ελλάδα δεν είναι γνωστή στο εξωτερικό για την παραγωγή τεχνολογικών προϊόντων και υπηρεσιών» σχολίασε, κάνοντας έκκληση για άμεση αντιμετώπιση του θέματος.
Σημειωτέον ότι η κυβέρνηση έχει ετοιμάσει πρόταση για το branding της Ελλάδας στο εξωτερικό, που υποτίθεται ότι εστιάζει στην τεχνολογία, ωστόσο είναι άγνωστο, σε πιο στάδιο βρίσκεται.
Επίσης, ο διευθύνων σύμβουλος της Entersoft έκανε γνωστό ότι πλέον το 15% των παραστατικών που «κόβονται» στην Ελλάδα είναι πλέον ηλεκτρονικά, όταν στην Ευρώπη η ηλεκτρονική τιμολόγηση προσεγγίζει το 24%.