Aν το αυτοκίνητο είναι μέσα στην εγγύηση, τότε τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία είναι τα πλέον κατάλληλα για τη συντήρηση του οχήματος. Το κόστος των ανταλλακτικών εκτός των αναλωσίμων τις περισσότερες φορές επιβαρύνει την αντιπροσωπεία, ενώ ο ιδιοκτήτης καλείται να πληρώσει το κόστος εργασίας και τα όποια ανταλλακτικά δεν καλύπτονται ανάλογα με το είδος της εγγύησης.
Aν το αυτοκίνητο δεν είναι στα όρια της εγγύησης, τότε μπορούμε να επιλέξουμε όποιο συνεργείο επιθυμούμε. Eνα γενικό συνεργείο μπορεί να μας δώσει λύσεις σε μικρές και εύκολα επισκευάσιμες βλάβες, ωστόσο για πιο σύνθετες περιπτώσεις καλό είναι να προτιμώνται συνεργεία με εξειδίκευση στη μάρκα του αυτοκινήτου που κατέχουμε.
Είναι σημαντικό να δοθεί στον μηχανικό σαφής εικόνα για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε. Με αυτόν τον τρόπο τον διευκολύνουμε να εντοπίσει και να επισκευάσει τη βλάβη γρήγορα και αρκετές φορές πιο οικονομικά.
Επίσης, καλό είναι να ζητήσετε και μια δεύτερη γνώμη αν διαπιστώσετε ότι το κόστος της επισκευής είναι υψηλό. Αν και η δεύτερη γνώμη συμπίπτει, τότε μπορείτε να προχωρήσετε με μεγαλύτερη ασφάλεια. Επίσης, όταν επισκέπτεστε το συνεργείο ζητήστε να σας ενημερώσουν για το κόστος των εργασιών προτού ξεκινήσουν, όπως επίσης να σας ενημερώσουν για ό,τι καινούργιο προκύψει προκειμένου να αποφύγετε δυσάρεστες εκπλήξεις στο ταμείο.
Στα τακτικά σέρβις αν δεν είστε παρών στις εργασίες ζητήστε να σας δείξουν τα ανταλλακτικά που αντικαταστάθηκαν. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου ιδιοκτήτες πλήρωσαν κανονικά για εργασίες που δεν έγιναν. Ωστόσο αυτό δεν είναι ο κανόνας.
Επίσης αν χρειάζεται αντικατάσταση ανταλλακτικών συζητήστε με το συνεργείο αν αυτά θα είναι από τη μάρκα που συνιστά το εργοστάσιο κατασκευής ή κάποιο εναλλάξιμο (ιμιτασιόν). Τα εναλλάξιμα ανταλλακτικά αν τηρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές είναι εξίσου καλά, καθώς και αυτά παράγονται από εργοστάσια που προμηθεύουν με ανταλλακτικά τις κατασκευάστριες εταιρείες, ωστόσο προσφέρονται σε σημαντικά χαμηλότερη τιμή.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ