Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η διοίκηση της PLAY στο πλαίσιο του Mobile World Congress 2013, που πραγματοποιείται στη Βαρκελώνη, η εταιρεία πέτυχε το 2012:
– Αύξηση της συνδρομητικής βάσης κατά 23%, δηλαδή από 7 εκατ. το 2011 σε 8,7 εκατομμύρια, εκ των οποίων το 45% αφορά πελάτες συμβολαίου και 55% χρήστες της καρτοκινητής, ενώ οι εταιρικοί πελάτες διπλασιάστηκαν κατά 107%, φτάνοντας το 1,1 εκατομμύριο.
– Ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε στα 3,4 δις ζλότι (815 εκατ. ευρώ) επιτυγχάνοντας άνοδο κατά 29% σε σύγκριση με το 2011, όταν και είχε καταγράψει τζίρο 2,6 δισ. ζλότι (623 εκατ. ευρώ).
– Τα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) κέρδη ανήλθαν σε 1,23 δισ. ζλότι (295 εκατ. ευρώ) έναντι 874 εκατ. ζλότι (209 εκατ. ευρώ), ήτοι αύξηση κατά 40%.
Επίσης, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της PLAY, Γιόργκεν Μπανγκ-Γιένσεν, ο δανεισμός της εταιρείας μειώθηκε κατά 20 εκατ. ευρώ, ενώ αποκτήθηκε έπειτα από διαγωνισμό της εγχώριας ρυθμιστικής αρχής τηλεπικοινωνιών τμήμα του φάσματος ραδιοσυχνοτήτων, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για την δημιουργία κινητών δικτύων 4ης γενιάς.
Πλέον, όπως είπε, το εμπορικό σήμα της εταιρίας αποτιμάται στα 1,4 δισ. ζλότι (335 εκατ. ευρώ), ενώ η PLAY διαθέτει το μεγαλύτερο μερίδιο κίνησης δεδομένων στην αγορά της Πολωνίας (36%).
Ο κ. Γερμανός ελέγχει την PLAY κατά 50,3%, μέσω της εταιρείας Tollerton, ενώ το υπόλοιπο μερίδιο (49,7%) ανήκει στην Ισλανδική Novator.
Η Πολωνία αποτελεί την έκτη μεγαλύτερη χώρα στην Ευρώπη, ενώ η αγορά της κινητής τηλεφωνίας παρουσίασε το 2012 διείσδυση της ευρυζωνικότητας κατά 140,8%.