Ο περιορισμός του διαθέσιμου εισοδήματος των καταναλωτών και της αυξανόμενης ανεργίας έπληξε την αγορά αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια του 2011 υπέστη νέα μεγάλη πτώση. Το γεγονός αυτό αποτυπώνεται και στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας και του ομίλου Σφακιανάκη.
Ειδικότερα οι συνολικές ταξινομήσεις αυτοκινήτων το 2011 ανήλθαν σε 97.680 μονάδες σημειώνοντας μείωση της τάξεως του 31% σε σχέση με τις αντίστοιχες ταξινομήσεις του προηγούμενου έτους 2010 οι οποίες είχαν ανέλθει σε 141.499 μονάδες. Η SUZUKI το 2011 πραγματοποίησε 3.103 ταξινομήσεις αυτοκινήτων οι οποίες αντιστοιχούν σε μερίδιο αγοράς της τάξεως του 3,2% και την κατατάσσουν στην 11η θέση μεταξύ των εισαγωγέων αυτοκινήτων.
Οι συνολικές ταξινομήσεις μοτοσικλετών το 2011 ανήλθαν σε 46.615 μονάδες σημειώνοντας μείωση της τάξεως του 24,7% σε σχέση με τις αντίστοιχες ταξινομήσεις του προηγουμένου έτους 2010 οι οποίες είχαν ανέλθει σε 61.898 μονάδες. Η SUZUKI το 2011 πραγματοποίησε 1.229 ταξινομήσεις μοτοσικλετών οι οποίες αντιστοιχούν σε μερίδιο αγοράς της τάξεως του 2,6%.
Οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου το 2011 ανήλθαν σε 244,8 εκατ. ευρώ σημειώνοντας μείωση κατά 21,4% σε σχέση με τις πωλήσεις των 311,7 εκατ. ευρώ του 2010. Αντίστοιχα οι πωλήσεις της εταιρείας το 2011 ανήλθαν σε 190,1 εκατ. ευρώ σημειώνοντας μείωση κατά 23,5% σε σχέση με τις πωλήσεις των 248,5 εκατ. ευρώ του 2010.
Το λειτουργικό κέρδος (EBITDA) του 2011 για τον όμιλο διαμορφώθηκε σε 10,1 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα 9,3 εκατ. ευρώ του 2010, ενώ το λειτουργικό κέρδος (EBITDA) για την εταιρεία διαμορφώθηκε σε -7 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα – 7,7 εκατ. ευρώ του 2010. Οι ζημίες προ φόρων του 2011 ανήλθαν σε 33,2 εκατ. ευρώ για τον όμιλο και σε 24,3 εκατ. ευρώ για την εταιρεία.