Απλές ενέργειες στην αντίληψη και την πραγματοποίηση, από απλούς πολίτες που με αγάπη και πάθος αναδεικνύουν και προβάλλουν τον πολιτιστικό και φυσικό πλούτο της πατρίδας μας, φαίνεται ότι μπορούν να αποτελέσουν τη βάση για να διαμορφωθεί ένα νέο πλαίσιο για την εικόνα της Ελλάδας στην Αμερική και γενικά σ’ όλο τον κόσμο.

Αυτό διαπιστώθηκε και από την κίνηση μερικών συμπατριωτών μας, που με δική τους πρωτοβουλία μέσα από crowdfunding site και φυσικά μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, κατάφεραν να συγκεντρώσουν χρήματα για να δείξουν στους Αμερικανούς πως η Ελλάδα παραμένει ένας φιλόξενος τόπος που τους περιμένει να βιώσουν όμορφες, μοναδικές στιγμές, ζώντας τη μαγεία ενός ονείρου από την ιστορία και το μέλλον.

Την ομάδα «Up Greek Tourism» αποτελούν οι: Γιώργος Κλειβοκιώτης, Ονίκ Παλαντζιάν και Στάθης Χαϊκάλης ενώ τα κινούμενα γραφικά της διαφήμισης σχεδίασε ο βραβευμένος στο εξωτερικό έλληνας δημιουργός Χάρης Τσέβης.

Στην Times Square της Νέας Υόρκης, άρχισε στις 23 Μαρτίου η διαφημιστική καμπάνια και θα διαρκέσει για 30 μέρες.


Σε γιγαντοοθόνη προβάλλεται το μήνυμα «Ελάτε να επισκεφθείτε την Ελλάδα» με μια φρέσκια, νεανική εικόνα, που σπάει το μελαγχολικό τοπίο που δημιούργησαν για τη χώρα μας οι απανωτές αρνητικές εξελίξεις και οι εκτιμήσεις περί χρεοκοπίας που προβάλλουν συνεχώς αρκετά αμερικανικά ΜΜΕ.

Πρόκειται για την πρωτοβουλία «Up Greek Tourism», η οποία δημιούργησε ηλεκτρονικές γιγαντοαφίσες (electronic billboard), με αντιπροσωπευτικές εικόνες από την Ελλάδα, όπως: ο Παρθενώνας, ελληνικά νησιά, ένα χαρούμενο κορίτσι, ένας σέρφερ μέσα από το απέραντο γαλάζιο.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες στο site της ομάδας https://www.upgreektourism.gr/