• Αναζήτηση
  • Καταδίκη για τον πρώην πρόεδρο της ΕΡΤ

    Σε δύο χρόνια φυλάκιση καταδίκασε το τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών τον πρώην πρόεδρο της ΕΡΤ κ. Χρήστο Παναγόπουλο με την κατηγορία της παράβασης καθήκοντος. Η υπόθεση αφορά στην παραγωγή με τίτλο Olympic Τrophy που κόστισε στην ΕΡΤ 1,3 εκατ. ευρώ και δεν υλοποιήθηκε ποτέ. Ως αντικείμενό της είχε τη διακίνηση της Ολυμπιακής ιδέας και την παραγωγή της είχαν αναλάβει από κοινού η ΕΡΤ και η εταιρεία «Άνωση» την περίοδο πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες (2003 – 2004)

    Σε δύο χρόνια φυλάκιση καταδίκασε το τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών τον πρώην πρόεδρο της ΕΡΤ κ. Χρήστο Παναγόπουλο με την κατηγορία της παράβασης καθήκοντος.

    Η υπόθεση αφορά στην παραγωγή με τίτλο Olympic Τrophy που κόστισε στην ΕΡΤ 1,3 εκατ. ευρώ και δεν υλοποιήθηκε ποτέ. Ως αντικείμενό της είχε τη διακίνηση της Ολυμπιακής ιδέας και την παραγωγή της είχαν αναλάβει από κοινού η ΕΡΤ και η εταιρεία «Άνωση» την περίοδο πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες (2003 – 2004).

    Ο κ. Παναγόπουλος δικάστηκε ύστερα από μηνυτήρια αναφορά του πρώην διευθυντή εσωτερικού ελέγχου της ΕΡΤ ο οποίος διενήργησε έλεγχο για την υπόθεση και παρέδωσε το πόρισμά του στον τότε πρόεδρο της ΕΡΤ. Ο κ. Παναγόπουλος αντί ως όφειλε να αποστείλει το πόρισμα στον Εισαγγελέα, σύμφωνα με τη μηνυτήρια αναφορά, «το έβαλε στο συρτάρι».

    Μάλιστα, ο διευθυντής εσωτερικού ελέγχου μετά την παράδοση του πορίσματος έπεσε, σύμφωνα με τις καταγγελίες του, σε δυσμένεια και μετακινήθηκε εσωτερικά σε άλλη υπηρεσία της, πράξη για την οποία μήνυσε τη διοίκηση της ΕΡΤ και η υπόθεση κατέληξε στην καταδίκη του κ. Παναγόπουλου.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πόρισμά του, ο διευθυντής εσωτερικού ελέγχου της ΕΡΤ ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «ο μηχανισμός ελέγχου της κρατικής τηλεόρασης επιβεβαίωσε τα συμπεράσματα του πορίσματος των ελεγκτών δημόσιας διοίκησης και διαπίστωσε πως για το κόστος του 1.300.000 ευρώ που πλήρωσε η ΕΡΤ τελικά στη συμπαραγωγό εταιρεία «Άνωση» δεν υπήρχε εξαρχής υπογεγραμμένη σύμβαση. Οι συμβάσεις υπεγράφησαν μετά, κατά την εξόφληση των τιμολογίων». Επίσης σημείωνε ότι «η συμπαραγωγός εταιρεία εμφάνιζε στην παραγωγή της εκπομπής επτά άτομα, τα οποία όμως ήταν ήδη εργαζόμενοι στην ΕΡΤ με σύμβαση έργου και εμφανίζονταν στα τιμολόγια να αμείβονται με υψηλά ποσά».

    Εκείνο που εκκρεμεί είναι η διερεύνηση από τη δικαιοσύνη των παρατυπιών της συγκεκριμένης παραγωγής.

    Media
    One Channel
    Ο νέος ενημερωτικός τηλεοπτικός σταθμός της Ελλάδας
    Σίβυλλα
    • Έντυπη έκδοση Οι σαμπάνιες του τσάρου… Η τεράστια ψάθινη καπελίνα με την υπογραφή Eugenia Kim παρασύρθηκε από τους ισχυρούς ανέμους οι οποίοι έπνεαν στα τουρκικά... ΣΙΒΥΛΛΑ
    Helios Kiosk