Πάνω από 40 εκατ.ευρώ επένδυσε η Μετρό ΑΕΒΕ

Περισσότερα από 40 εκατ. ευρώ επένδυσε στη διάρκεια του του 2010 η αλυσίδα σούερ μάρκετ και cash and carry Μετρό ΑΕΒΕ, ενώ στη διετία 2009 – 2010 το σύνολο των επενδύσεων ανήλθε στα 81,8 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία της οικογένειας Παντελιάδη διαθέτει ήδη 86 καταστήματα, – 48 σούπερ μάρκετ και 38 cash and carry -, με πωλήσεις ύψους 676 εκατ. ευρώ – σημείωσαν αύξηση κατά 1,3% έναντι του 2009 και κέρδη ύψους 16,8 εκατ. ευρώ έναντι 15,145 εκατ. ευρώ τον προηγούμενο χρόνο.

Περισσότερα από 40 εκατ. ευρώ επένδυσε στη διάρκεια του του 2010 η αλυσίδα σούερ μάρκετ και cash and carry Μετρό ΑΕΒΕ, ενώ στη διετία 2009 – 2010 το σύνολο των επενδύσεων ανήλθε στα 81,8 εκατ. ευρώ.

Η εταιρεία της οικογένειας Παντελιάδη διαθέτει ήδη 86 καταστήματα, – 48 σούπερ μάρκετ και 38 cash and carry -, με πωλήσεις ύψους 676 εκατ. ευρώ – σημείωσαν αύξηση κατά 1,3% έναντι του 2009 και κέρδη ύψους 16,8 εκατ. ευρώ έναντι 15,145 εκατ. ευρώ τον προηγούμενο χρόνο.

Οπως επισημαίνει μιλώντας προς ΤΟ ΒΗΜΑ ο κ.Αρ. Παντελιάδης, διευθύνων σύμβουλοςτης εταιρείας «η κρίση όχι μόνο δεν αποτέλεσε ανασταλτικό παράγοντα για την πορεία ανάπτυξης της Mετρό AEBE, αλλά αντίθετα λειτούργησε ως μοχλός επιτάχυνσης της» και προσθέτει πως «η άποψη μας είναι ξεκάθαρη, η επέκταση είναι επιτακτική ως μέσο αντίδρασης στο δυσχερές οικονομικό κλίμα».

Πράγματι από το 2008 που ξέσπασε η οικονομική κρίση η διοίκηση της εταιρείας έχει επενδύσεις περισσότερα από 100 εκατ.ευρώ για την ανάπτυξη της επιχειρήση – το 2008 ολοκληρώθηκε το νέο Κέντρο Διανομής στην περιοχή των Οινοφύτων, ένα σημαντικό έργο υποδομής που χρειάστηκε επένδυση της τάξης των 30 εκατ. ευρώ, προκειμένου να υποστηριχθεί η εξάπλωσή των δύο αλυσίδων, χονδρικής και λιανικής, σε πανελλαδικό επίπεδο.

Κι ακολούθησε τον επόμενο χρόνο, το 2009, η δημιουργία πέντε νέων καταστημάτων, με επενδύσεις ύψους περίπου 40 εκατ. ευρώ – το μεγαλύτερο μέρος αυτών των κεφαλαίων καταβλήθηκαν από την οικογένεια Παντελιάδη. Ακολούθως το 2010 δημιουργήθηκαν 7 καταστήματα χονδρική και λιανικής πώλησης – 3 σούπερμάρκετ My Market και 4 Μetro caash and carry. Στρατητγική επιλογή της εταιρείας, λέει ο κ.Παντελιάδης, είναι «η ολοκληρωμένη πανελλαδική κάλυψη του δικτύου των cash and carry».

Στα πλαίασια αυτού του σχεδιασμού δημιουργήθηκαν 3 νέα καταστήματα, στην Καρδίτσα, στη Σπάρτη και στη Βέροια, συνολικής επένδυσης 12,3 εκατ. ευρώ, ενώ επενδύθηκαν άλλα 12 εκατ. ευρώ για την μετεγκατάσταση του cash and carry της Πέτρου Ράλλη, επένδυση ύψους 12 εκατ. ευρώ – 350 θέσεις στάθμευσης, χώροι πώλησης που ξεπερνούν τα 2,500 τ.μ., και με περισσότερους από 20.000 κωδικούς.

Επίσης δημιουργήθηκαν 3 καταστήματα Μy Market στο Ξυλόκαστρο, στο Αλιβέρι και στη Βάρη, συνολικής επένδυσης 16,5 εκατ.ευρώ. Παράλληλα, ο κ.Παντελιάδης αναφέρει ότι «το πλάνο ανάπτυξης για την τρέχουσα χρονιά προβλέπει 9 – 10 νέα καταστήματα, τόσο Metro cash & carry όσο και My Market, σε επιλεγμένα σημεία».

Aναφορικά με την ανάπτυξη των Μy Market, προσθέτει πως «η περιοχή της Αττικής είναι βασικός στόχος για την εδραίωση της παρουσίας του δικτύου λιανικής, καθώς και η σταδιακή επέκταση σε ομόκεντρους κύκλους γύρω από την πρωτεύουσα σε τοπικές συνοικίες στις οποίες υπάρχει δυνατότητα καθιέρωσης ως ένα νέο λιανεμπορικό brand, όπως π.χ. η Θήβα και το Κιάτο. Ακόμη, η επέκταση των My Market προβλέπει και την προσεκτική εκμετάλλευση εξαγορών, όπως τα ακίνητα της Aldi στα Φάρσαλα και το Κρανίδι».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk