• Αναζήτηση
  • Τα social media πάνε Οσκαρ

    Ο θόρυβος για τα Οσκαρ στο Internet υπερκέρασε οτιδήποτε άλλο,

    Μάλλον αρνητικές εντυπώσεις προκάλεσε στους τηλεθεατές η φετινή μετάδοση των βραβείων Οσκαρ. Τα σχόλια στο Διαδίκτυο, κυρίως για τους δύο άπειρους παρουσιαστές, τον Τζέιμς Φράνκο και την Αν Χάθαγουέι δεν ήταν ιδιαίτερα θετικά. Τα βραβεία τελικώς δεν έκαναν την έκπληξη και πήγαν εκεί που περίμενε ο περισσότερος κόσμος. Ομως, αυτό δεν εμπόδισε τους χρήστες του Διαδικτύου, να σχολιάσουν την τελετή, να ανεβάσουν φωτογραφίες και να μοιραστούν βίντεο με τα παραλειπόμενα της βραδιάς. Ο θόρυβος για τα Οσκαρ στο Internet υπερκέρασε οτιδήποτε άλλο, δείχνοντας ότι ο θεσμός κατάφερε αυτό που επεδίωκε, δηλαδή να αρχίσει και πάλι να συζητιέται.

    Πολλοί προσπάθησαν να αναδείξουν τους νικητές πριν την ώρα τους (03.30 περίπου ώρα Ελλάδας) και ιδού δύο από τις πιο σοβαρές προσπάθειες. Η πρώτη αναρτήθηκε στον ιστότοπο techcrunch (http://techcrunch.com/2011/02/27/uninfographics) και η δεύτερη στο Mashable (http://mashable.com/2011/02/26/oscar-predictions/). Αξίζει να σημειωθεί ότι και οι δύο αυτές έρευνες για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων που παρουσίασαν, βασίστηκαν σε αναφορές από το Facebook, το Twitter, τα blogs και άλλα κοινωνικά δίκτυα.

    Η φετινή απονομή είχε σαν σλόγκαν τη φράση «Είσαι προσκεκλημένος» (Υοu’re invited). Οι φίλοι των Οσκαρ φέτος περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά, είχαν τη δυνατότητα να προσαρμόσουν την τελετή στα μέτρα τους, καθώς μπορούσαν να γίνουν οι «σκηνοθέτες» της βραδιάς. Με ειδικές εφαρμογές μπορούσαν να επιλέγουν τη γωνία λήψης της κάμερας τόσο στην τελετή όσο και στο VIP πάρτυ που ακολούθησε. Μπορούσαν ακόμη να κρυφοκοιτάξουν στα παρασκήνια της τελετής και να παρακολουθούν χωρίς μοντάζ τις αφίξεις στο κόκκινο χαλί.

    Ο Τζέιμς Φράνκο είναι ο πρώτος παρουσιαστής των βραβείων Οσκαρ που ενημέρωνε το λογαριασμό του στο Twitter (@jamesfranco) κατά τη διάρκεια του σόου. Μάλιστα, δημοσιοποίησε και φωτογραφίες από τα παρασκήνια με την Οπρα Γουίνφρι και τον Μπίλι Κρίσταλ, ενώ μοιράστηκε με τους 258.785 «φίλους» του και ένα βίντεο που τράβηξε με το κινητό του.

    Το συνδρομητικό κανάλι E-Online ανέφερε ότι αμέσως μετά την έναρξη του σόου, τα μηνύματα στο Τwitter έφταναν τα 10.000 ανά λεπτό, ενώ συνολικά ανήλθαν στα 1,8 εκατομμύρια. Η σελίδα του E-Online δεν φόρτωνε κανονικά αρκετές φορές κατά τη διάρκεια της μετάδοσης.

    Η ιστοσελίδα Nytimes.com κλήρωσε ένα iPad ανάμεσα σε όσους επέλεξαν να «ρίξουν» το ψηφιακό τους ψηφοδέλτιο στην κάλπη του και να μοιραστούν με την εφημερίδα και τους φίλους τους σε Facebook και Twitter την άποψή τους για την απονομή των βραβείων. Η ιστοσελίδα της εφημερίδας, ακολούθως, έκανε πρόβλεψη των αποτελεσμάτων η οποία βρέθηκε πολύ κοντά στα τελικά αποτελέσματα.

    Εννέα μαμάδες και μία γιαγιά υποψηφίων παρακολουθούσαν την τελετή μέσα από λογαριασμούς Twitter που δημιουργήθηκαν ειδικά για τη προχθεσινή βραδιά.

    Οι κάτοχοι iPad, iPhone και iPod Touch μπορούσαν να παρακολουθήσουν με ειδικές εφαρμογές κόστους ενός δολαρίου εικόνες από την τελετή και το πάρτυ μετά την απονομή των Οσκαρ.

    Media