Τη δυνατότητα να τροποποιήσουν το εισιτήριο της επιστροφής τους δωρεάν προς όποιο αεροδρόμιο εξυπηρετείται από την αεροπορική εταιρεία δίνει η easyJetστους επιβάτες των οποίων οι πτήσεις ακυρώθηκαν το Σαββατοκύριακο λόγω της κακοκαιρίας, έτσι ώστε να επιστρέψουν σπίτι τους εγκαίρως για τις γιορτές. Η αεροπορική εταιρία έχει εξασφαλίσει τη διαμονή των επιβατών που έχουν αποκλειστεί, 36.000 εκ των οποίων έχουν ήδη φιλοξενηθεί από τη Παρασκευή 17 μέχρι τη Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010, ενώ παρέχει δωρεάν μεταφορά και επιστροφή των χρημάτων τους μέσω internet, πρωτοβουλία που ισχύει από τις 21 Δεκεμβρίου 2010 μέχρι τις 3 Ιανουαρίου 2011.
Η αεροπορική εταιρία έχει λάβει πάνω από 60.000 email και 36.000 μηνύματα την τελευταία εβδομάδα από επιβάτες, αριθμός που έχει αυξηθεί δραματικά από τότε που ξεκίνησε η κακοκαιρία και για τον λόγο αυτό προσέλαβε 180 επιπλέον υπαλλήλους στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης. Η easyJetέχει προγραμματίσει να εξυπηρετήσει 1.000 πτήσεις την ημέρα κατά τη περίοδο των γιορτών – παρέχοντας στους επιβάτες παραπάνω από 150.000 θέσεις, καθώς εξυπηρετεί 129 αεροδρόμια σε 30 χώρες – και παρά τη διακοπή λειτουργίας αρκετών ευρωπαϊκών αεροδρομίων, επιδιώκει να εξυπηρετήσει αυτές τις μέρες το 100% του πτητικού της προγράμματος.
Τη χρονιά αυτή άλλωστε η αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους θα αυξήσει την κερδοφορία της κατά 10% και θα μεταφέρει 50 εκατ. επιβάτες, με περισσότερες από 555 πτήσεις (ζεύγη πόλεων), σε 130 αεροδρόμια και 30 χώρες, καθώς αποτελεί την τέταρτη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη σε αριθμό επιβατών. Το 2009 μετέφερε συνολικά 46 εκατ. επιβάτες και 28 εκατ. επιβάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ κατά μέσο όρο μεταφέρει επιβάτες σε απόσταση 1.100 χιλιομέτρων, με κόστος 50 ευρώ.
Η easyJet ενημερώνει τακτικά τους επιβάτες της σχετικά με τις πτήσεις τους μέσω της ιστοσελίδας της, καθώς και μέσω email και γραπτών μηνυμάτων, ενώ συμβουλεύει τους επιβάτες να ελέγχουν τη πτήση τους από το sitewww.easyJet.com προτού ξεκινήσουν για το αεροδρόμιο.