Ιδιαίτερα απογοητευτική είναι η εικόνα της αγοράς τον περασμένο Νοέμβριο αφού η διαφημιστική δαπάνη που απορρόφησαν τα ΜΜΕ σημείωσε συνολικά μείωση της τάξεως του 28,4% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009. Τις μεγαλύτερες απώλειες καταγράφουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί (-36,7%) και ακολουθούν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί (-29,5%),τα περιοδικά (-25,7%) και οι εφημερίδες.Την περίοδο Ιανουάριος- Νοέμβριος 2010 η διαφημιστική δαπάνη καταγράφει συνολικές απώλειες της τάξεως του 14,2% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009, μια χρονιά έτσι κι αλλιώς καθόλου καλή για τη διαφήμιση,αφού οι δαπάνες είχαν σημειώσει μείωση 17,8% σε σύγκριση με το 2008.Τη μεγαλύτερη μείωση καταγράφουν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί (-27,1%) και ακολουθούν οι τηλεοπτικοί σταθμοί (-17,2%) και τα περιοδικά (-15,4%). Τις μικρότερες απώλειες καταγράφουν οι εφημερίδες που είδαν τα διαφημιστικά τους έσοδα να μειώνονται μόνο κατά 1,1% σε σχέση με το 2008. uuu Αναβολή για την 1η Ιανουαρίου 2013 πήρε η εφαρμογή της διάταξης για επαναφορά του ειδικού φόρου στις τηλεοπτικές διαφημίσεις 20%.Η διάταξη είχε ψηφιστεί στις 6.5.2010,ενώ τον Ιούλιο είχε πάρει αναβολή για τις αρχές του περασμένου Οκτωβρίου. uuu Εντύπωση προκαλεί η στιγμή που επέλεξε η βασίλισσα της αμερικανικής τηλεόρασηςΟπρα Γουίνφρι για να διαψεύσει τις φήμες ότι είναι λεσβία.Δεδομένου ότι οι φήμες αυτές κυκλοφορούν εδώ και χρόνια,οι πιο σκεπτικιστές αναφέρουν ότι η δακρύβρεχτη διάψευση της Οπρα στην εκπομπή τηςΜπάρμπαρα Γουόλτερς δεν είναι παρά ένα καλοσχεδιασμένο επικοινωνιακό κόλπο για υψηλότερη τηλεθέαση uuu Το «Βήμα Gourmet» τώρα και στα ερτζιανά.Κάθε Σάββατο και Κυριακή μεσημέρι 13.00-13.30 ακούστε το και γευτείτε το στον Βήμα 99,5.Το Σάββατο ο Ανδρέας Ανδρουλιδάκης και η Νανά Δαριώτη αναλύουν τα πάντα για το κρασί.Την Κυριακή η Νανά Δαριώτη και η Μαρία Ζαφειράτου παρουσιάζουν τον κόσμο της γαστρονομίας με συνταγές και προτάσεις για καλό φαγητό. uuu Το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) επέβαλε πρόστιμο 30.000 ευρώ στο Εxtra Channel για τη μετάδοση αποτελεσμάτων δημοσκόπησης (22.10.2010) που διεξήχθη χωρίς την κάλυψη των προϋποθέσεων που θέτει ο νόμος.Επίσης,επέβαλε πρόστιμο 20.000 ευρώ στο τηλεοπτικό κανάλι Αlpha,για το σίριαλ «10η Εντολή»,λόγω χαμηλής ποιοτικής στάθμης,απουσίας ευπρέπειας λόγου και προβολής βίαιων σκηνών,καθώς και για μετάδοση σε ακατάλληλη ζώνη προγράμματος.Το σίριαλ προβλήθηκε μετά τις 22.30,στη ζώνη κατά την οποία επιτρέπεται η προβολή για άτομα 15 ετών και άνω,ενώ κατά τη γνώμη της Ολομέλειας του ΕΣΡ έπρεπε να προβληθεί στη ζώνη που αρχίζει μετά τις 12 τα μεσάνυχτα και αφορά τους ενηλίκους.*** Τον Μάρτιο θα προβληθεί η ψυχαγωγική εκπομπή του Μega «Guinness World Record» με παρουσιαστές τους Κώστα Φραγκολιά,Γιώργο Λιανό καιΛορέντζο Καρριέρε. uuu ΟΝικόλας Γιατρομανωλάκης αναλαμβάνει τη θέση του διευθυντή Εταιρικής Επικοινωνίας του Αlpha,με ισχύ από 1ης Ιανουαρίου 2011, αντικαθιστώντας τηνΕρση Βότσηη οποία υπέβαλε την παραίτησή της.
mms στον κόσμο των media
Ιδιαίτερα απογοητευτική είναι η εικόνα της αγοράς τον περασμένο Νοέμβριο αφού η διαφημιστική δαπάνη που απορρόφησαν τα ΜΜΕ σημείωσε συνολικά μείωση της τάξεως του 28,4% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009. Τις μεγαλύτερες απώλειες καταγράφουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί (-36,7%) και ακολουθούν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί (-29,5%),τα περιοδικά (-25,7%) και οι εφημερίδες.Την περίοδο Ιανουάριος- Νοέμβριος 2010 η διαφημιστική δαπάνη καταγράφει συνολικές απώλειες της τάξεως του 14,2% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009, μια χρονιά έτσι κι αλλιώς καθόλου καλή για τη διαφήμιση,αφού οι δαπάνες είχαν σημειώσει μείωση 17,8% σε σύγκριση με το 2008.
Ιδιαίτερα απογοητευτική είναι η εικόνα της αγοράς τον περασμένο Νοέμβριο αφού η διαφημιστική δαπάνη που απορρόφησαν τα ΜΜΕ σημείωσε συνολικά μείωση της τάξεως του 28,4% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009. Τις μεγαλύτερες απώλειες καταγράφουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί (-36,7%) και ακολουθούν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί (-29,5%),τα περιοδικά (-25,7%) και οι εφημερίδες.Την περίοδο Ιανουάριος- Νοέμβριος 2010 η διαφημιστική δαπάνη καταγράφει συνολικές απώλειες της τάξεως του 14,2% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009, μια χρονιά έτσι κι αλλιώς καθόλου καλή για τη διαφήμιση,αφού οι δαπάνες είχαν σημειώσει μείωση 17,8% σε σύγκριση με το 2008.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.