Στα πράγματα

«Θα αντέξουν οι επιχειρήσεις που συνδυάζουν ποιότητα και τιμή»

Η κρίση μπορεί να έχει κλείσει πολλές εταιρείες και να έχουν παγώσει αρκετά αναπτυξιακά σχέδια, υπάρχουν όμως και κάποιοι επιχειρηματίες που αποφασίζουν να κάνουν επενδύσεις και να ανοίξουν καταστήματα, όπως επεσήμανε ο κ. Luigi Μaramotti, πρόεδρος της ιταλικής εταιρείας ένδυσης Μax Μara, ο οποίος πρόσφατα επισκέφθηκε τη χώρα μας με αφορμή τα εγκαίνια του νέου καταστήματος στην Αθήνα.

Η κρίση μπορεί να έχει κλείσει πολλές εταιρείες και να έχουν παγώσει αρκετά αναπτυξιακά σχέδια, υπάρχουν όμως και κάποιοι επιχειρηματίες που αποφασίζουν να κάνουν επενδύσεις και να ανοίξουν καταστήματα, όπως επεσήμανε ο κ. Luigi Μaramotti, πρόεδρος της ιταλικής εταιρείας ένδυσης Μax Μara, ο οποίος πρόσφατα επισκέφθηκε τη χώρα μας με αφορμή τα εγκαίνια του νέου καταστήματος στην Αθήνα.

– Ποιες είναι οι προοπτικές για το λιανεμπόριο στην Ελλάδα;

«Πιστεύω ακράδαντα στις δυνατότητες της χώρας και ότι μια καινούργια εποχή θα ξεκινήσει σύντομα, δεδομένης της εκπαίδευσής σας και του πολιτισμού σας που μεταλαμπαδεύεται από γενιά σε γενιά. Επιπλέον σε αυτή τη δύσκολη περίοδο πραγματοποιείται ένα ξεκαθάρισμα στον κλάδο της ένδυσης και όχι μόνο και επιβιώνουν οι πιο ισχυροί όμιλοι. Οπότε οι εταιρείες ένδυσης που θα παραμείνουν μετά το τέλος της κρίσης θα είναι αυτές που θα συνδυάζουν την ποιότητα με την τιμή, κάτι που το καταναλωτικό κοινό αναζητεί πλέον, καθώς οι αγορές του έχουν εκλογικευθεί».

– Πιστεύετε ότι η βιομηχανία της μόδας θα επηρεαστεί από την οικονομική κρίση στην Ελλάδα;

«Η κρίση αντανακλά γενικότερα την ποιότητα της ζωής και κατ΄ επέκταση και τη μόδα. Από την άλλη πλευρά, αυτό μπορεί να θεωρηθεί και μια μοναδική ευκαιρία. Αλλωστε σκοπός της μόδας δεν είναι να προβλέπει τις κοινωνικές αλλαγές και να δημιουργεί ρούχα τα οποία να ανταποκρίνονται στις νέες πια ανάγκες της σύγχρονης γυναίκας, πάντα με κομψότητα, δίνοντάς τους την ευκαιρία ακόμη και σε μια δύσκολη οικονομική κατάσταση να αισθάνονται κομψές και στυλάτες; Επομένως αυτή η περίοδος της κρίσης μπορεί να θεωρηθεί μια μοναδική ευκαιρία για εμάς. Και αυτό δεν είναι κάτι το οποίο αφορά μόνο τα εμπορικά μας σχέδια αλλά είναι μια γενικότερη αντίληψη την οποία υιοθετούμε ως εταιρεία. Να δημιουργούμε, δηλαδή, σύνολα τα οποία αντανακλούν την ποιότητα και το γούστο μας αλλά να είμαστε πιο δημιουργικοί, πιο θαρραλέοι και φυσικά πάντα αυθεντικοί».

– Πώς η Μax Μara αποφάσισε να προχωρήσει σε μια επένδυση στην ελληνική αγορά κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης;

«Το άνοιγμα ενός καταστήματος εν μέσω τέτοιας περιόδου μπορεί όντως να θεωρηθεί γενναίο. Αλλά η Μax Μara πρεσβεύει την ποιότητα και τα διαχρονικά σχέδια, χαρακτηριστικά τα οποία είναι χαραγμένα στο DΝΑ της εταιρείας και απαραίτητα ειδικά για την περίοδο αυτή καθώς μπορούν να αποτελέσουν μια μακροχρόνια επένδυση. Πέρα από αυτό, το νέο κατάστημα αντανακλά την ταυτότητα της εταιρείας μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, κάτι που θεωρούμε πολύ σημαντικό επίσης αυτή την περίοδο που ανθούν πολλές καινούργιες μάρκες ρούχων».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk