«Καμία απόλυση στον ΟΣΕ»

Περικοπές στα επιδόματα των εργαζομένων στον ΟΣΕ θα επέλθουν με τις αλλαγές των κανονισμών εργασίας. Οπως είπε χθες ο υπουργός Υποδομών κ. Δ. Ρέππας «οι κανονισμοί στον ΟΣΕ θα αλλάξουν για τις δευτερεύουσες απολαβές και όχι για τις κύριες» ενώ επανέλαβε ότι δεν θα γίνει καμία απόλυση. Ο υπουργός τόνισε ότι ευθύνες φέρουν όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις που οδήγησαν στα ελλείμματα των 10 δισ. ευρώ, χωρίς να εξαιρεί από αυτές και το μερίδιο που αναλογεί στους εργαζομένους. Επίσης αναφέρθηκε ενδεικτικά στην κατάσταση που επικρατεί στις εμπορευματικές μεταφορές του ΟΣΕ.

Περικοπές στα επιδόματα των εργαζομένων στον ΟΣΕ θα επέλθουν με τις αλλαγές των κανονισμών εργασίας. Οπως είπε χθες ο υπουργός Υποδομών κ. Δ. Ρέππας «οι κανονισμοί στον ΟΣΕ θα αλλάξουν για τις δευτερεύουσες απολαβές και όχι για τις κύριες» ενώ επανέλαβε ότι δεν θα γίνει καμία απόλυση.

Ο υπουργός τόνισε ότι ευθύνες φέρουν όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις που οδήγησαν στα ελλείμματα των 10 δισ. ευρώ, χωρίς να εξαιρεί από αυτές και το μερίδιο που αναλογεί στους εργαζομένους.

Επίσης αναφέρθηκε ενδεικτικά στην κατάσταση που επικρατεί στις εμπορευματικές μεταφορές του ΟΣΕ.

«Το γεγονός ότι ο Σιδηρόδρομος έχει μερίδιο συμμετοχής στην αγορά των εμπορευματικών μεταφορών μόλις 1,2%σημαίνει ότι υπονομεύθηκε από μέσα. Κάποιοι από μέσα ευνόησαν την εξέλιξη αυτή, ώστε οι ανταγωνιστές, τα φορτηγά κατά κύριο λόγο, να εκτελούν τις μεταφορές στην Ελλάδα σε ποσοστό 98%» υπογράμμισε ο υπουργός.

Επίσης αποκάλυψε ότι πλέον αντί να μεσολαβούν πράκτορες και ατζέντηδες μεταξύ του Οργανισμού και των ενδιαφερομένων μεταφορέων ο ΟΣΕ ανήρτησε στο Διαδίκτυο τις τιμές που προσφέρει και οι συμφωνίες για τη μεταφορά εμπορευμάτων θα κλείνονται απευθείας μαζί του. Από αυτό και μόνο θα κερδίζει 25-30 εκατ. ευρώ τον χρόνο.

Φαινόμενα διαφθοράς
Ο κ. Ρέππας σημείωσε πως τα φαινόμενα κακοδιαχείρισης και διαφθοράς δεν θα είχαν πάρει αυτήν την έκταση αν στελέχη του ίδιου του Οργανισμού δεν συμμετείχαν σε συμφωνίες που συνάπτονταν σε εξω-εταιρική βάση, χωρίς να το γνωρίζει δηλαδή η επίσημη εταιρεία.

Το τρένο θα παραμείνει, απλώς θα νοικοκυρέψουμε τον ΟΣΕ, επισήμανε ο υπουργός και υποσχέθηκε ότι το 2011 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (η εταιρεία λειτουργίας) δεν θα εμφανίζει πλέον ελλείμματα και δεν θα παράγει ζημιές.

Οσον αφορά κάποιες γραμμές που θα διατηρηθούν για λόγους κοινωνικής ανάγκης, ή εθνικούς, θα επιδοτούνται από το κράτος, όπως συμβαίνει στην αεροπλοΐα, ή σε άλλα μέσα.

Τέλος επανέλαβε ότι η κυβέρνηση « θέλει την εμπλοκή ιδιωτών οι οποίοι μπορούν να αναλάβουν το management της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ώστε να βελτιωθεί η λειτουργία της».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk