Χορηγικό άνοιγμα και ρήτρα βίας του ΟΠΑΠ

Η ΟΠΑΠ ΑΕ με χορηγικό άνοιγμα προς της αθλητικές εταιρείες επιδιώκει να διαμορφώσει προς όφελός της το νέο τοπίο στην αγορά των τυχερών παιχνιδιών το οποίο θα προκύψει μετά την ολοκλήρωση της διαβούλευσης επί του σχετικού νομοσχεδίου και τη χορήγηση από την κυβέρνηση αδειών σε ανταγωνιστικές εταιρείες. Οπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΠΑΠ ΑΕ κ. Γιάννης Σπανουδάκης κατά την παρουσίαση της νέας χορηγικής πολιτικής του οργανισμού, « επιδιώκουμε να οριοθετήσουμε τις …

Χορηγικό άνοιγμα και ρήτρα βίας του ΟΠΑΠ | tovima.gr

Η ΟΠΑΠ ΑΕ με χορηγικό άνοιγμα προς της αθλητικές εταιρείες επιδιώκει να διαμορφώσει προς όφελός της το νέο τοπίο στην αγορά των τυχερών παιχνιδιών το οποίο θα προκύψει μετά την ολοκλήρωση της διαβούλευσης επί του σχετικού νομοσχεδίου και τη χορήγηση από την κυβέρνηση αδειών σε ανταγωνιστικές εταιρείες. Οπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΠΑΠ ΑΕ κ. Γιάννης Σπανουδάκης κατά την παρουσίαση της νέας χορηγικής πολιτικής του οργανισμού, « επιδιώκουμε να οριοθετήσουμε τις σχέσεις μας με το σύνολο των ομάδων και κυρίως με τις 70 ποδοσφαιρικές ανώνυμες εταιρείες, επειδή του χρόνου θα υπάρξουν ανταγωνιστές με νόμιμη παρουσία στην Ελλάδα ».

Το σύνολο των χορηγιών του ΟΠΑΠ προς το επαγγελματικό ποδόσφαιρο την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο αναμένεται να ξεπεράσει τα 50 εκατ. ευρώ, από 40 εκατ. ευρώ που ήταν πέρυσι, διαφορά η οποία θα καλυφθεί κυρίως από τις περικοπές στη διαφήμιση και τις δωρεές του οργανισμού. Και αυτό διότι, όπως υπογράμμισε ο πρόεδρος της ΟΠΑΠ ΑΕ κ. Χάρης Σταματόπουλος , το κόστος της διαφήμισης των χορηγιών και των δωρεών από 158 εκατ. ευρώ που ήταν συνολικά πέρυσι θα κυμανθεί το τρέχον έτος κάτω από 130 εκατ. ευρώ.

Ως τώρα η ΟΠΑΠ ΑΕ έχει υπογράψει χορηγίες με τη Σούπερ Λίγκα, τα ποδοσφαιρικά πρωταθλήματα κάτω των 21 και κάτω των 17 ετών, τα πρωταθλήματα της Β΄ και Γ΄ Εθνικής, το πρωτάθλημα Α1 μπάσκετ, το πρωτάθλημα Α1 βόλεϊ, την εθνική ομάδα ποδοσφαίρου, το ποδοσφαιρικό Κύπελλο Ελλάδας, ενώ τα προϊόντα της ήδη διαφημίζονται στις φανέλες του Ολυμπιακού, του ΠΑΟΚ, του Αρη και της ΑΕΚ.

Οι αθλητικές εταιρείες εκτός από την υποχρέωση να μη διαφημίζουν προϊόντα ανταγωνιστικά προς την ΟΠΑΠ ΑΕ, υπογράφουν και ρήτρα βίας η οποία ενδέχεται να αποδειχθεί ιδιαίτερα τσουχτερή για το ταμείο τους. Η ρήτρα προβλέπει παρακράτηση ποσού ισοδύναμου με τα πρόστιμα που θα επιβάλουν τα αθλητικά δικαιοδοτικά όργανα. Στο τέλος της αγωνιστικής περιόδου τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν δεν θα επιστρέφουν στο ταμείο της ΟΠΑΠ ΑΕ, αλλά θα μοιράζονται στις ομάδες που θα επιδείξουν φίλαθλο πνεύμα, αλλά και σε φιλανθρωπικά ιδρύματα. « Οι ρήτρες βίας θα υπάρχουν σε όλες τις συμβάσεις. Δεν μπορούμε να το λύσουμε εμείς το πρόβλημα της βίας, αλλά θα κάνουμε ό,τι μπορούμε από την πλευρά μας να βοηθήσουμε την πολιτεία στην επίλυση του προβλήματος » υπογράμμισε ο κ. Σπανουδάκης.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Αθλητισμός
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk