«Προσιτό μενού σε συγκεκριμένες ώρες»

Στη δημιουργία δύο νέων μενού, τα οποία προσφέρονται κάθε ημέρα από τις 19.30 ως τις 20.30 σε ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή, των οποίων η τιμή είναι μειωμένη ως και 50%, προχώρησε το ρεστοράν Μatsuhisa Αthens (φωτογραφία). «Ενα εστιατόριο δεν είναι ποτέ επιτυχημένο, αν δεν απευθύνεται σε όλον τον κόσμο. Αν δηλαδή είναι ένα ελιτίστικο προϊόν που απευθύνεται σε μικρή ομάδα ανθρώπων. Μπορεί να ξεκινήσει έτσι, όμως αν δεν είναι αμβλύνει την γκάμα των πελατών του, δεν θα φτάσει …

Στη δημιουργία δύο νέων μενού, τα οποία προσφέρονται κάθε ημέρα από τις 19.30 ως τις 20.30 σε ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή, των οποίων η τιμή είναι μειωμένη ως και 50%, προχώρησε το ρεστοράν Μatsuhisa Αthens (φωτογραφία). «Ενα εστιατόριο δεν είναι ποτέ επιτυχημένο, αν δεν απευθύνεται σε όλον τον κόσμο. Αν δηλαδή είναι ένα ελιτίστικο προϊόν που απευθύνεται σε μικρή ομάδα ανθρώπων. Μπορεί να ξεκινήσει έτσι, όμως αν δεν είναι αμβλύνει την γκάμα των πελατών του, δεν θα φτάσει να θεωρείται καθιερωμένο» σημειώνει ο νομικός και μάνατζερ του εστιατορίου- και συνέταιρος του ιάπωνα σεφ Νομπουγιούκι Ματσουχίσα (φωτογραφία) στην Ελλάδα- κ. Τ. Ιωαννίδης. «Αν δεν καταφέρεις κάτι τέτοιο, κλείνεις σε δύο χρόνια. Εμείς θελήσαμε να αποταθούμε σε όλη την αγορά και παρ΄ όλο που το προϊόν μας είναι πιο εξεζητημένο, επιδιώξαμε να φέρουμε και άλλον κόσμο κοντά μας, με στόχο να καταλάβει ότι αυτό που κάνουμεδεν απευθύνεται μόνο σε λίγους» τονίζει.

«Το έχουμε ξανακάνει στο παρελθόν και είχε μεγάλη επιτυχία. Βλέπεις ότι υπάρχει κόσμοςο οποίος δεν μπορεί να απολαύσει τις υπηρεσίες σου, λόγω των οικονομικών μεγεθών, διότι το κόστος μας είναι πολύ υψηλό. Ετσιπροσπαθούμε να τυποποιήσουμε κάποιες λύσεις για να διευρύνουμε την γκάμα. Αυτή είναι η φιλοσοφία μας. Αλίμονο αν κάνουμε ελιτίστικα εστιατόρια. Σε διάσημα εστιατόρια της Νέας Υόρκης βλέπεις πελάτες από κάθε κοινωνική τάξη. Εμείς θέλουμε ο καθένας να έχει τη δυνατότητα να απολαύσει την εμπειρία που προσφέρουμε, ακόμη και αν δεν καλύπτουμε έτσι τα κόστη μας» λέει.

«Δυστυχώς, στη χώρα μας δεν υπάρχει γαστρονομική κουλτούρα και μαγαζιά ανοίγουν για λάθος λόγους. Στην Ισπανία, η γαστρονομία, η οποία υποστηρίζεται με δράσεις από το κράτος, φέρνει περίπου 8 εκατομμύρια τουρίστες τον χρόνο» καταλήγει ο κ. Ιωαννίδης.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κοινωνία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk