* Αφελείς; Απονήρευτοι; Αιφνιδιασμένοι; Πολύ κακοί ηθοποιοί, κυρίως. Οι σταρ της τηλεοπτικής ενημέρωσης δεν πίστευαν τα αφτιά τους όταν διέρρευσαν τα της φοροδιαφυγής του εθνικού μας Τόλη. Αυτό έδειξαν ορισμένοι στις εξαιρετικά κακοπαιγμένες παραστάσεις τους με το που έσκασε η παραίτηση της Αντζελας ΓκερέκουΒοσκοπούλου από τη θέση της υφυπουργού Τουρισμού.

Εκείνοι και μόνο εκείνοι από όλο το έθνος δεν γνώριζαν ότι εκτός από τους μεγαλογιατρούς και άλλους μεγαλο- (και μικρο-) το κράτος το δουλεύουν ψιλό γαζί και οι μεγαλοαοιδοί. Πού ζουν; ΄Η μάλλον ποιους δουλεύουν με τη σειρά τους;

* Βρήκαν, βεβαίως, θέμα να ασχολούνται, βγάζοντας στον αέρα όλους όσοι γνώριζαν τον Τόλη και μπορούσαν να μας διαβεβαιώσουν πως ό,τι έκανε το έκανε χωρίς να γνωρίζει: ο «άρχοντας» δεν έχει ιδέα από οικονομικά, άλλοι το έστησαν το παραμάγαζο… Η προσπάθεια να μην αποκαθηλωθεί η αγιογραφία του αγνού, αυτοδημιούργητου παιδιού του λαού, που πάντα είναι θύμα κάποιου άλλου (των περιστάσεων, των γυναικών κ.λπ.), από καλεσμένους στις εκπομπές του Γιώργου Αυτιά, του Γιώργου Παπαδάκη, κωμικοτραγική. Την ίδια στιγμή τα blogs κομμάτιαζαν την κυρία του.

* Ας πούμε ότι δικαίως παραιτήθηκε από τη θέση της η Γκερέκου- αν και ομολογώ ότι η δική μου απορία αφορούσε το πώς βρέθηκε σε αυτή τη θέση. Ας πούμε ότι δεν έπρεπε καν να εμπλακεί στην πολιτική όταν εκκρεμούσε μια τόσο σοβαρή υπόθεση. Ας πούμε ότι φταίει για όλα και καλώς πληρώνει. Φταίει και επειδή, όταν προ αμνημονεύτου ήταν ηθοποιός και μοντέλο, έκανε μερικές τολμηρές φωτογραφίσεις, όπως όλες οι συνάδελφοί της; Αυτές επιστράτευσαν οι τόσο υπεράνω και άμεμπτοι bloggers για να τη χτυπήσουν, για να την ειρωνευτούν, για τη λοιδορήσουν. Την εποχή που το ιδανικό τείνει να είναι η Τζούλια Αλεξανδράτου, με την υπερπροβολή της όχι μόνο από τα κανάλια αλλά και από τα blogs, εξακολουθεί να μας ενοχλεί μια γυναίκα που κάποτε είχε φωτογραφηθεί γυμνόστηθη! Υποκρισία ή καθαρή βλακεία;

* Η διάκριση ανάμεσα στο αρσενικό που είναι μάγκας- ή βλάκας, γιατί έτσι παρουσιάζουν τον Βοσκόπουλο προκειμένου να τον σώσουν- και το κέφι του θα κάνει και στο θηλυκό που έτσι και σηκώσει κεφάλι πρέπει να του το κόψουμε, εμφανής. Και όμως, όλοι αυτοί που σήμερα έπεσαν να κατασπαράξουν την υπουργίνα, παλαιότερα, όταν εκείνη παρελάμβανε έναν Τόλη-ερείπιο (από αποτυχημένους γάμους και καταχρήσεις) για να τον συνεφέρει και να τον ξαναβγάλει στη σκηνή ως «αυτοκολλητάκι» της, την αποθέωναν. Επειδή αναστήλωσε το είδωλο. Ισως και να την αποθέωναν ακόμη αν δεν είχε τολμήσει να βγει μπροστά.

* Από το «αμαρτωλό» παρελθόν της Αντζελας, στο «αμαρτωλό» παρόν της Ελένης Μενεγάκη (φωτογραφία), γιατί και αυτό μας απασχολεί: blogs και εκπομπές (καλόπιστης, πάντα) κοινωνικής κριτικής «κάνουν Πάσχα» αναπαράγοντας ξανά και ξανά τις φωτογραφίες που αποδεικνύουν, πιθανώς, την «ένοχη» (εκτός γάμου) σχέση της. Είναι και εδώ εμφανής η διάθεση να αποκαθηλώσουν το (πολυαγαπημένο τους, κατά τα άλλα) είδωλο.

Χρησιμοποιώντας ένα προσωπικό της θέμα, το οποίο δεν θα έπρεπε επ΄ ουδενί να τους ενδιαφέρει. Την ίδια στιγμή τις φήμες για «ένοχη» σχέση του πρώην συζύγου της Γιάννη Λάτσιου με ξανθομαλλούσα τηλεπαρουσιάστρια τις περιφέρουν με μεγαλύτερη προσοχή και διακριτικότητα ή «τις κάνουν γαργάρα».

Επειδή και αυτός, όπως και ο Τόλης, είναι άντρας και το κέφι του θα κάνει, ενώ η γυναίκα πρέπει να είναι πάντα υπό;

* Ο τηλεοπτικός-ιντερνετικός ταλιμπανισμός καλά κρατεί. Βεβαίως δεν μπορούμε να παραβλέψουμε ότι τα θύματά του έχουν βάλει μόνα τα χέρια τους για να βγάλουν τα μάτια τους: Η υπουργίνα Γκερέκου «αποκρύπτοντας» το «φορολογικό παρελθόν» του συζύγου της. Οσο για τη Μενεγάκη, εκείνη δεν ξεφύλλιζε κουτσομπολίστικα περιοδικά από την εκπομπή της, σχολιάζοντας με τους πανελίστες της όλες τις ανακρίβειες (και χυδαιότητες) που δημοσίευαν για άλλους επωνύμους; Και δεν περίμενε ότι με την πρώτη ευκαιρία τα περιοδικά αυτά θα την στοχοποιούσαν;

Τώρα, πάντως, προσπερνάει τα σχετικά δημοσιεύματα. Και ζητάει σεβασμό.