Ιδιαίτερα θετική ήταν η ανταπόκριση του κοινού στην καμπάνια του ραδιοφωνικού σταθμού Βήμα FΜ 99,5 με τίτλο «Συμμαχία κατά της ακρίβειας» που διοργανώνεται σε συνεργασία με την Ενωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος της ΓΣΕΕ. Στόχος της πρωτοβουλίας είναι η στήριξη κοινωνικών ομάδων- άνεργοι, πολύτεκνοι, φοιτητές και άτομα με ειδικές ανάγκες- που δοκιμάζονται από την οικονομική κρίση και οι οποίοι μπορούν να ψωνίζουν με έκπτωση. Ως σήμερα περισσότερες από 1.500 επιχειρήσεις και καταστήματα έχουν γίνει μέλη της συμμαχίας.