Η (μισή) αλήθεια του κ. Ερλ

Τον Αύγουστο του 2004, με τα αυξημένα μέτρα ασφαλείας στην Ελλάδα, λόγω Ολυμπιακών Αγώνων, καταφθάνει από την Ελβετία το πρώτο υδροπλάνο της ΑirSea Lines. Το σχέδιο πτήσης προβλέπει ότι θα προσθαλασσωθεί ανοιχτά του Περάματος, όπως έχει υποδείξει το Λιμενικό Σώμα. Ξαφνικά όμως το αεροσκάφος γίνεται… άφαντο. Παρά τις προσπάθειες του Θαλάμου Επιχειρήσεων του ΥΕΝ να επικοινωνήσει μαζί του, αυτό δεν κατέστη δυνατό. Το αεροσκάφος δεν διέθετε ασύρματο, παρά μόνο έναν φορητό, τον οποίο προφανώς το πλήρωμα δεν ήξερε να χρησιμοποιεί.

Η (μισή) αλήθεια του κ. Ερλ | tovima.gr

Τον Αύγουστο του 2004, με τα αυξημένα μέτρα ασφαλείας στην Ελλάδα, λόγω Ολυμπιακών Αγώνων, καταφθάνει από την Ελβετία το πρώτο υδροπλάνο της ΑirSea Lines. Το σχέδιο πτήσης προβλέπει ότι θα προσθαλασσωθεί ανοιχτά του Περάματος, όπως έχει υποδείξει το Λιμενικό Σώμα. Ξαφνικά όμως το αεροσκάφος γίνεται… άφαντο. Παρά τις προσπάθειες του Θαλάμου Επιχειρήσεων του ΥΕΝ να επικοινωνήσει μαζί του, αυτό δεν κατέστη δυνατό. Το αεροσκάφος δεν διέθετε ασύρματο, παρά μόνο έναν φορητό, τον οποίο προφανώς το πλήρωμα δεν ήξερε να χρησιμοποιεί. Το δε σημείο προσθαλάσσωσης ο κυβερνήτης το έβλεπε σε… fax που του είχε στείλει η εταιρεία. «Ανακαλύφθηκε» τελικά να προσεγγίζει τον Ναύσταθμο Σαλαμίνας- πέντε μίλια μακριά από το υποδειχθέν σημείο. Το πλήρωμα συνελήφθη για παραβίαση των κανόνων ασφαλείας της ναυσιπλοΐας. Ο δε Ναύσταθμος έζησε «πολεμικές» στιγμές βλέποντας ξαφνικά ένα άγνωστο υδροπλάνο να του «επιτίθεται»… Ο καναδός κυβερνήτης χαρακτήρισε «ναζιστές» τους λιμενικούς, αδυνατώντας να καταλάβει ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα. Πετούσε στις Μαλδίβες και προσθαλασσωνόταν όπου έβλεπε νερό. Οταν ξαφνικά βρέθηκε σε χώρα με Λιμενικό Σώμα και κανόνες ναυσιπλοΐας, του ήρθε προφανώς κάπως βαρύ…

Παρόμοια αντίληψη είχε και ο κ. Στίβεν Ερλ, ο οποίος ισχυρίζεται ότι έχασε 20 εκατ. ευρώ. Θα είχε αξία να αναλύσει πού πήγαν πραγματικά. Μιλάει δε για φαυλότητα, για μια επένδυση η οποία σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε κυριολεκτικά στο γόνατο. Αρχικά τα υδροπλάνα πετούσαν στο Ιόνιο από την Κέρκυρα. Επειδή η εταιρεία δεν είχε τα κεφάλαια, έπεισε τοπικό τουριστικό πράκτορα να χρηματοδοτήσει ο ίδιος την ανάπτυξή της στο νησί. Και ενώ η περιοχή μάθαινε τα υδροπλάνα, η εταιρεία αποφάσισε να αποχωρήσει από το Ιόνιο για να μεταφερθεί στα Δωδεκάνησα με σκοπό να ταξιδεύει σε Κω και Κάλυμνο, από την οποία καταγόταν ο πρόεδρός της κ. Μάικλ Πατέλης . Ξαφνικά τα υδροπλάνα ταξίδευαν στην ίδια περιοχή με την Ολυμπιακή Αεροπορία: με τη διαφορά ότι το εισιτήριό τους κόστιζε 120 ευρώ και της Ολυμπιακής… 50 ευρώ.

Ο κ. Ερλ όμως είχε μια ανάλογη «περιπέτεια» και στην Αγγλία, όπου επιχείρησε να στήσει μια αλυσίδα από παμπ, που και αυτή δεν πήγε καλά, προφανώς διότι και το αγγλικό κράτος είναι φαύλο…

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Πολιτική
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk