Η ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΓΚΕΪΣΑΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ Νεαρή γκέισα περιμένει υπομονετικά τη σειρά της στα παρασκήνια ενός θεάτρου του Τόκιο για να βγει στη σκηνή. Παρά τη λανθασμένη αντίληψη που υπάρχει, κυρίως στον δυτικό κόσμο, οι γκέισες δεν είναι ιερόδουλες. Είναι μορφωμένες γυναίκες, οι οποίες έχουν λάβει ειδική εκπαίδευση προκειμένου να αναλαμβάνουν ρόλο διασκεδαστή σε ξεχωριστές περιστάσεις της ιαπωνικής καθημερινότητας. Μια γκέισα οφείλει, μεταξύ άλλων, να αγαπά τη λογοτεχνία, να γνωρίζει την πατροπαράδοτη «τελετουργία του τσαγιού», να χορεύει παραδοσιακούς χορούς και να παίζει το μουσικό όργανο σαμισέν. (ΕΡΑ/ΕVΕRΕΤΤ ΚΕΝΝΕDΥ ΒRΟWΝ)
Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Η ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΓΚΕΪΣΑΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ Νεαρή γκέισα περιμένει υπομονετικά τη σειρά της στα παρασκήνια ενός θεάτρου του Τόκιο για να βγει στη σκηνή. Παρά τη λανθασμένη αντίληψη που υπάρχει, κυρίως στον δυτικό κόσμο, οι γκέισες δεν είναι ιερόδουλες. Είναι μορφωμένες γυναίκες, οι οποίες έχουν λάβει ειδική εκπαίδευση προκειμένου να αναλαμβάνουν ρόλο διασκεδαστή σε ξεχωριστές περιστάσεις της ιαπωνικής καθημερινότητας. Μια γκέισα οφείλει, μεταξύ άλλων, να αγαπά τη λογοτεχνία, να γνωρίζει την πατροπαράδοτη «τελετουργία του τσαγιού», να χορεύει παραδοσιακούς χορούς και να παίζει το μουσικό όργανο σαμισέν.
Η ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΓΚΕΪΣΑΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ Νεαρή γκέισα περιμένει υπομονετικά τη σειρά της στα παρασκήνια ενός θεάτρου του Τόκιο για να βγει στη σκηνή. Παρά τη λανθασμένη αντίληψη που υπάρχει, κυρίως στον δυτικό κόσμο, οι γκέισες δεν είναι ιερόδουλες. Είναι μορφωμένες γυναίκες, οι οποίες έχουν λάβει ειδική εκπαίδευση προκειμένου να αναλαμβάνουν ρόλο διασκεδαστή σε ξεχωριστές περιστάσεις της ιαπωνικής καθημερινότητας. Μια γκέισα οφείλει, μεταξύ άλλων, να αγαπά τη λογοτεχνία, να γνωρίζει την πατροπαράδοτη «τελετουργία του τσαγιού», να χορεύει παραδοσιακούς χορούς και να παίζει το μουσικό όργανο σαμισέν.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.