Σε μια προσπάθεια να ανιχνεύσει προϊόντα τα οποία στη βρετανική συνείδηση έχουν αποτυπωθεί ως «ελληνικά» ο κ. Μαρ στράφηκε προς γνωστούς και φίλους, καθώς ως διευθυντής εταιρείας συμβούλων σε θέματα εκπαίδευσης έρχεται καθημερινά σε επαφή με ανθρώπους διαφορετικών ηλικιών. Με έκπληξη αντιλήφθηκε ότι το εμπορικό όνομα «Ελλάδα» δεν ήταν συνδυασμένο με κάποιο προϊόν στη συνείδηση των περισσοτέρων. «Δυστυχώς δεν έχετε καταφέρει να “πουλήσετε” τα δυνατά σας χαρτιά. Ακόμη και η τέχνη σας θα μπορούσε να είναι ένα προϊόν ενίσχυσης της Ελλάδας- σκεφτείτε ότι η Σακίρα αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα εξαγωγικά “προϊόντα” της Κολομβίας! Εσείς, εκτός από τους “κλασικούς” καλλιτέχνες διεθνούς φήμης,όπως η Νάνα Μούσχουρη, δεν έχετε σχεδόν κανέναν άλλον καλλιτέχνη του οποίου το έργο να διατίθεται στη Μεγάλη Βρετανία» επισημαίνει.
Η συζήτηση αναπόφευκτα φτάνει και στο θέμα του τουρισμού: «Πράγματι, ο τουρισμός είναι το ισχυρό χαρτί και ταυτόχρονα το βασικό εξαγωγικό σας προϊόν» απαντά ο κ. Μαρ. «Ωστόσοακόμη και αυτός ο τομέας δεν είναι όσο οργανωμένος θα μπορούσε! Μια αναζήτηση στο Ιnternet αποδεικνύει ότι στα περισσότερα ελληνικά νησιά δεν υπάρχουν επαρκώς οργανωμένες τουριστικές μονάδες υψηλών προδιαγραφών,διότι δεν υφίστανται τα ανάλογα επιχειρηματικά κίνητρα- εξαιρούνται φυσικά τα “εμπορικά” νησιά,όπως η Σαντορίνη, η Κρήτη και η Μύκονος» . Ο ίδιος ωστόσο εξακολουθεί να παραμένει αισιόδοξος και κλείνει τη συζήτησή μας με έναν «αστικό θρύλο»: «Λέγεται ότι ο Τσόρτσιλ αγαπούσε τόσο πολύ την ελληνική κουζίνα που κάποτε δήλωσε- κατά τη διάρκεια ενός δείπνου σε αθηναϊκό εστιατόριο- ότι δεν θα επέτρεπε με τίποτα να βρεθεί η Ελλάδα υπό την κυριαρχία της Σοβιετικής Ενωσης!».