* Βvlgari SpΑ: Η χθεσινή ανακοίνωση αναπάντεχης ζημιάς, ύψους 13,6 εκατ. ευρώ, στα αποτελέσματα τετάρτου τριμήνου της τρίτης μεγαλύτερης κοσμηματοποιίας του κόσμου είχε αποτέλεσμα να υποστεί τη μεγαλύτερη πτώση στην τιμή της μετοχής της για το τελευταίο δωδεκάμηνο (9,1%), στη συνεδρίαση του χρηματιστηρίου του Μιλάνου. Η καθαρή ζημιά της Βvlgari αποδίδεται από τη διοίκηση της εταιρείας στο κόστος αναδιοργάνωσης και στη μείωση της ζήτησης για ακριβά ρολόγια και αρώματα. Σημειώνεται ότι στο αντίστοιχο περυσινό διάστημα η επιχείρηση είχε καθαρά κέρδη 5,7 εκατ. ευρώ, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν καθαρά κέρδη 25,6 εκατ. ευρώ στο τέταρτο τρίμηνο του 2009. Οι πωλήσεις στο ίδιο διάστημα μειώθηκαν 5,1% στα 297 εκατ. ευρώ. * Deutsche Βank: Στο επίπεδο των 9,6 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι συνολικές αποδοχές του επικεφαλής της τράπεζας Γιόζεφ Ακερμαν το 2009, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν χθες. Συνολικά ο όμιλος της Deutsche Βank κατέβαλε 39 εκατ. ευρώ στα οκτώ μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους. Οπως διευκρίνισε η τράπεζα, το 70% των αποδοχών του κ. Ακερμαν δεν είναι άμεσα καταβλητέο και θα δοθεί εν ευθέτω χρόνω, ανάλογα και με την πορεία των κερδών της τράπεζας. Τα συνολικά μπόνους μάλιστα που κατέβαλε η τράπεζα έφθασαν στα 11,3 δισ. ευρώ το 2009, δηλαδή ήταν 14% χαμηλότερα σε σύγκριση με τα επίπεδα όπου βρίσκονταν πριν από το 2007, χρονιά κατά την οποία ξεκίνησε η πιστωτική κρίση.
* General Εlectric: Αύξηση κερδών για το 2011 αναμένει ο όμιλος παραγωγής ηλεκτρικών συσκευών και άλλων ειδών, ενώ ταυτόχρονα εκτιμά ότι θα προχωρήσει σε αύξηση του μερίσματός του, σύμφωνα με σχετική δήλωση του οικονομικού διευθυντή του κ. Κιθ Σέριν σε επενδυτικό συνέδριο. Οπως επεσήμανε ο ίδιος, υπάρχει μια πολύ καλή προοπτική όσον αφορά τις ταμειακές ροές, ενώ για το 2011 αναμένεται ότι θα παρουσιάσει αύξηση κερδών.
* Facebook: Η παγκοσμίως γνωστή και δημοφιλής υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης έχει αρχίσει να αποτελεί απειλή για την κυριαρχία της Google στη διαδικτυακή κίνηση, καθώς την περασμένη εβδομάδα προσπέρασε τον κολοσσό των μηχανών αναζήτησης καταλαμβάνοντας τη θέση του website με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Ηitwise. Αν και η Google εξακολουθεί να κερδίζει τη μάχη της επισκεψιμότητας στις περισσότερες ημέρες κάθε μήνα, το Facebook αυξάνει ταχύτατα τα μερίδιά του μεταξύ των χρηστών του Ιnternet.