Το εικονιζόμενο μοντέλο Νano της ινδικής αυτοκινητοβιομηχανίας Τata κινδυνεύει να χάσει τη φήμη του ως «αυτοκίνητο του λαού». Και αυτό διότι, όπως εκτιμούν οι ειδικοί της αυτοκινητοβιομηχανίας, πολύ σύντομα θα απολέσει το συγκριτικό πλεονέκτημα της πολύ χαμηλής τιμής του (στην Ινδία πωλείται προς 100.000 ρουπίες, δηλαδή 1.600 ευρώ). Η άνοδος της τιμής του χάλυβα κατά 25% το τελευταίο 12μηνο αλλά και των υπολοίπων πρώτων υλών υποχρεώνουν τους κατασκευαστές να αναπροσαρμόσουν τα τιμολόγιά τους. Ετσι η επόμενη παρτίδα αυτοκινήτων που βρίσκεται ήδη στη γραμμή παραγωγής και θα διατεθεί στην αγορά το τελευταίο τρίμηνο του 2010 θα έχει λίγο πιο «τσουχτερή» τιμή, η οποία θα φθάνει για την πιο «πολυτελή» έκδοση Νano LΧ στις 200.000
ρουπίες (3.200 ευρώ). Η Τata έχει διαθέσει από τον περασμένο Ιούλιο 27.000 Νano και έχει δεσμευθεί ότι θα διατηρήσει αμετάβλητη την τιμή πώλησης για τα πρώτα 100.000 οχήματα. (DΑΝΙΕL ΑCΚΕR/ ΒLΟΟΜΒΕRG)