4 Συνολική μείωση της τάξεως του 7,3% σημείωσε η διαφημιστική δαπάνη τον Φεβρουάριο σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2009. Τις μεγαλύτερες απώλειες κατέγραψε το ραδιόφωνο (-29,4%) και ακολουθούν τα περιοδικά (-6,3%), οι εφημερίδες (-5,1%) και οι τηλεοπτικοί σταθμοί (-4,3%). Το πρώτο δίμηνο του 2010 η διαφημιστική δαπάνη μειώθηκε κατά 6,6% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Τις μεγαλύτερες απώλειες κατέγραψαν το ραδιόφωνο (-19%) και τα περιοδικά (-13,7%). Μόνο οι εφημερίδες κατάφεραν να σημειώσουν αύξηση.
ΜΕDΙΑ
4 Συνολική μείωση της τάξεως του 7,3% σημείωσε η διαφημιστική δαπάνη τον Φεβρουάριο σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2009. Τις μεγαλύτερες απώλειες κατέγραψε το ραδιόφωνο (-29,4%) και ακολουθούν τα περιοδικά (-6,3%), οι εφημερίδες (-5,1%) και οι τηλεοπτικοί σταθμοί (-4,3%). Το πρώτο δίμηνο του 2010 η διαφημιστική δαπάνη μειώθηκε κατά 6,6% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Τις μεγαλύτερες απώλειες κατέγραψαν το ραδιόφωνο (-19%) και τα περιοδικά (-13,7%).
4 Συνολική μείωση της τάξεως του 7,3% σημείωσε η διαφημιστική δαπάνη τον Φεβρουάριο σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2009. Τις μεγαλύτερες απώλειες κατέγραψε το ραδιόφωνο (-29,4%) και ακολουθούν τα περιοδικά (-6,3%), οι εφημερίδες (-5,1%) και οι τηλεοπτικοί σταθμοί (-4,3%). Το πρώτο δίμηνο του 2010 η διαφημιστική δαπάνη μειώθηκε κατά 6,6% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Τις μεγαλύτερες απώλειες κατέγραψαν το ραδιόφωνο (-19%) και τα περιοδικά (-13,7%).
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.