Παρά την οριακή μείωση όγκου πωλήσεων που είχε το 2009 η Coca-Cola 3Ε στην ελληνική αγορά, η εταιρεία δεν θα προχωρήσει σε ανατιμήσεις. Παράλληλα, και εφέτος δεν προβλέπονται νέες αυξήσεις τιμών, ενώ η διοίκηση της εταιρείας εξετάζει την πολιτική που θα ακολουθήσει σχετικά με την αύξηση των συντελεστών του ΦΠΑ. Οπως ανέφερε ο κ. Β. Λώλας, διευθυντής επικοινωνίας της Coca-Cola Ηellenic, σε συνάντησή του με δημοσιογράφους, η εταιρεία δεν έχει ακόμη καταλήξει πώς θα διαχειριστεί την αύξηση των συντελεστών του ΦΠΑ μετά τις 15 Μαρτίου, αλλά ήταν κατηγορηματικός λέγοντας ότι δεν προβλέπει αυξήσεις τιμών για την εφετινή χρονιά.
Πάγωμα τιμών παρά την αύξηση του ΦΠΑ
Παρά την οριακή μείωση όγκου πωλήσεων που είχε το 2009 η Coca-Cola 3Ε στην ελληνική αγορά, η εταιρεία δεν θα προχωρήσει σε ανατιμήσεις. Παράλληλα, και εφέτος δεν προβλέπονται νέες αυξήσεις τιμών, ενώ η διοίκηση της εταιρείας εξετάζει την πολιτική που θα ακολουθήσει σχετικά με την αύξηση των συντελεστών του ΦΠΑ. Οπως ανέφερε ο κ. Β. Λώλας, διευθυντής επικοινωνίας της Coca-Cola Ηellenic, σε συνάντησή του με δημοσιογράφους, η εταιρεία δεν έχει ακόμη καταλήξει πώς θα διαχειριστεί την αύξηση των συντελεστών του ΦΠΑ μετά τις 15 Μαρτίου, αλλά ήταν κατηγορηματικός λέγοντας ότι δεν προβλέπει αυξήσεις τιμών για την εφετινή χρονιά.
Παρά την οριακή μείωση όγκου πωλήσεων που είχε το 2009 η Coca-Cola 3Ε στην ελληνική αγορά, η εταιρεία δεν θα προχωρήσει σε ανατιμήσεις. Παράλληλα, και εφέτος δεν προβλέπονται νέες αυξήσεις τιμών, ενώ η διοίκηση της εταιρείας εξετάζει την πολιτική που θα ακολουθήσει σχετικά με την αύξηση των συντελεστών του ΦΠΑ. Οπως ανέφερε ο κ. Β. Λώλας, διευθυντής επικοινωνίας της Coca-Cola Ηellenic, σε συνάντησή του με δημοσιογράφους, η εταιρεία δεν έχει ακόμη καταλήξει πώς θα διαχειριστεί την αύξηση των συντελεστών του ΦΠΑ μετά τις 15 Μαρτίου, αλλά ήταν κατηγορηματικός λέγοντας ότι δεν προβλέπει αυξήσεις τιμών για την εφετινή χρονιά.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.