«Χρυσωρυχείο» αποδεικνύεται η μετάδοση της τελετής απονομής των Βραβείων Οσκαρ για το αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο ΑΒC. Λίγες ημέρες πριν από την τελετή ο διαφημιστικός χρόνος που έχει αγοραστεί από διαφημιζόμενους είχε υπερκαλύψει το επιτρεπόμενο όριο. Το ΑΒC χρεώνει 1,4-1,5 εκατ. δολάρια για 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικό χρόνο. Ενας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στα εφετινά Οσκαρ είναι και το αμερικανικό πολυκατάστημα JC Ρenney, που έχει αγοράσει έξι διαφημιστικά των 30 δευτερολέπτων. Σκοπός του διαφημιστικού καταιγισμού από το πολυκατάστημα είναι και η προώθηση μιας σειράς επίπλων σχεδιασμένη από το άλλοτε σουπερμόντελ Σίντι Κρόφορντ. Κατά τη διάρκεια της τελετής θα προβληθούν και διαφημίσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας Ηyundai, γεγονός που απαγορεύει στον ηθοποιό Τζεφ Μπρίτζες να πάρει μέρος στην τελετή- παρ΄ όλο που είναι υποψήφιος για Οσκαρ- επειδή πρωταγωνιστεί στις διαφημίσεις της Ηyundai.
Τα Οσκαρ χρυσώνουν το ΑΒC
«Χρυσωρυχείο» αποδεικνύεται η μετάδοση της τελετής απονομής των Βραβείων Οσκαρ για το αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο ΑΒC. Λίγες ημέρες πριν από την τελετή ο διαφημιστικός χρόνος που έχει αγοραστεί από διαφημιζόμενους είχε υπερκαλύψει το επιτρεπόμενο όριο. Το ΑΒC χρεώνει 1,4-1,5 εκατ. δολάρια για 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικό χρόνο. Ενας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στα εφετινά Οσκαρ είναι και το αμερικανικό πολυκατάστημα JC Ρenney, που έχει αγοράσει...
«Χρυσωρυχείο» αποδεικνύεται η μετάδοση της τελετής απονομής των Βραβείων Οσκαρ για το αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο ΑΒC. Λίγες ημέρες πριν από την τελετή ο διαφημιστικός χρόνος που έχει αγοραστεί από διαφημιζόμενους είχε υπερκαλύψει το επιτρεπόμενο όριο. Το ΑΒC χρεώνει 1,4-1,5 εκατ. δολάρια για 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικό χρόνο. Ενας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στα εφετινά Οσκαρ είναι και το αμερικανικό πολυκατάστημα JC Ρenney, που έχει αγοράσει...
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.