Το χρήμα είναι… ναρκωτικό

Το χρήμα είναι…  ναρκωτικό | tovima.gr

Τα χρήματα λειτουργούν ως ναρκωτικό για τον ανθρώπινο εγκέφαλο, αναφέρουν ερευνητές του Πανεπιστημίου της Βόννης με δημοσίευσή τους στο επιστημονικό έντυπο «Ρroceedings of the Νational Αcademy of Sciences». Οι επιστήμονες κατέληξαν σε αυτό το συμπέρασμα ύστερα από μελέτη σε 18 εθελοντές οι οποίοι έλαβαν μέρος σε μια σειρά τεστ που αφορούσαν πληρωμή μισθού διαφορετικού ύψους κάθε φορά, αλλά και διαφορετικές τιμές προϊόντων. Οι ειδικοί ανακάλυψαν ότι ακόμη και η σκέψη σχετικά με το χρήμα ενεργοποιεί τα κέντρα επιβράβευσης του εγκεφάλου που σχετίζονται με την ευχαρίστηση. Παράλληλα, όσο μεγαλύτερος είναι ο μισθός ενός ατόμου- ακόμη και στη φαντασία του- τόσο μεγαλύτερη είναι η ευχαρίστηση που γεννάται στον εγκέφαλο.

• Courchevel – Παρίσι – Ντουμπάι Παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Γαλλία με περισσότερα από 300.000 κρούσματα ημερησίως, σκέφτεται να «κατηφορίσει» από την Courchevel... ΣΙΒΥΛΛΑ |