▅ Οι άνδρες τα θέλουν στο πιάτο!
Μόνο έτοιμα λαχανικά και φρούτα καταναλώνουν οι άνδρες ηλικίας κάτω των 40 ετών σύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο «Ηealth Ρromotion Journal of Αustralia». Οπως υποστηρίζουν οι ειδικοί, αυτό συμβαίνει επειδή συνήθως οι άνδρες θεωρούν δύσκολο εγχείρημα το μαγείρεμα των λαχανικών, ενώ παράλληλα προτιμούν να ξοδεύουν χρήματα για να αγοράζουν «πραγματικό φαγητό», π.χ. κρέας. Κατά τους ειδικούς, και η… απόσταση παίζει σημαντικό ρόλο: οι άνδρες καταναλώνουν συχνότερα κομμένα φρούτα ή μαγειρεμένα λαχανικά όταν δεν χρειάζεται να καταβάλουν ιδιαίτερη προσπάθεια για να τα φτάσουν πάνω στο τραπέζι.
▅ Ο χορός της κοκαΐνης
Οπως διαπίστωσαν αμερικανοί εντομολόγοι, η κοκαΐνη δεν προκαλεί αλλαγές στη συμπεριφορά μόνο των ανθρώπων αλλά και στις μέλισσες (φωτογραφία), οι οποίες υπό την επήρεια του ναρκωτικού χορεύουν, και μάλιστα ξέφρενα. Δεδομένου ότι η κοκαΐνη δημιουργεί στον άνθρωπο αίσθημα ικανοποίησης ή επιβράβευσης, οι ερευνητές εκτιμούν ότι το ίδιο αίσθημα καθοδηγεί και τη συμπεριφορά των εντόμων, γεγονός που σημαίνει ότι όπως στον ανθρώπινο εγκέφαλο έτσι και στον εγκέφαλο των εντόμων υπάρχει κάποιο κύκλωμα επιβράβευσης. ▅ Νέα μόδα στο Διαδίκτυο
Ονομάζεται Τwitter.com και μόνο το τελευταίο δίμηνο έχουν γίνει χρήστες της σχεδόν 1 εκατομμύριο άτομα (υπολογίζεται ότι ο συνολικός αριθμός ξεπερνά τα 5 εκατομμύρια χρήστες). Πρόκειται για μια νέα υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης που παρέχεται στους χρήστες του Διαδικτύου δωρεάν και τους επιτρέπει να ενημερώνουν τους φίλους τους για το πού βρίσκονται και τι κάνουν ανά πάσα στιγμή. Ο χρήστης κάνει μικρές καταχωρίσεις (όχι πάνω από 140 χαρακτήρες), που έλαβαν το όνομα «tweets» (τιτιβίσματα). Αποστέλλονται από τον υπολογιστή ή το κινητό τηλέφωνο μέσω της τεχνολογίας των γραπτών μηνυμάτων SΜS. Τον τελευταίο καιρό έχει και ειδησεογραφικό χαρακτήρα, αφού λόγω της δομής και της ταχύτητάς της επιλέγεται για ενημέρωση σε θέματα επικαιρότητας.