Αύξηση κατά 5,1% παρουσίασαν για το εννεάμηνο του 2008 έναντι του αντίστοιχου περυσινού εννεαμήνου οι πωλήσεις ηλεκτρικών, ηλεκτρονικών και αγαθών τεχνολογίας, στο σύνολό τους. Σύμφωνα με στοιχεία έρευνας που πραγματοποίησε η GfΚ Ηellas στο ίδιο διάστημα οι αξίες ήταν κατά μέσο όρο ανοδικές κατά 2%, γεγονός που οφείλεται σε τρεις παράγοντες: στην πτώση τιμών, στις έντονες προσφορές λόγω ανταγωνισμού και στη μετατόπιση των καταναλωτών σε φθηνότερες μάρκες. Ως και τον Σεπτέμβριο του 2008, οπότε και ξέσπασε η οικονομική κρίση, η ελληνική αγορά των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών σημείωσε αύξηση τόσο σε τεμάχια όσο και σε αξία. Ωστόσο το προσεχές διάστημα και ειδικότερα η αγοραστική περίοδος κατά τη διάρκεια των γιορτών είναι το «μεγάλο στοίχημα» για τη λιανική του κλάδου ψηφιακής τεχνολογίας, η οποία έχει αρχίσει να δέχεται τις πιέσεις της οικονομικής κρίσης, σύμφωνα με τις εταιρείες του χώρου. Οπως επισημαίνουν οι αναλυτές της GfΚ, έπειτα από ένα «ισχυρό» 2007 η αγορά των μεγάλων ηλεκτρονικών συσκευών συνεχίζει να κινείται ελαφρά ανοδικά το πρώτο 9μηνο του 2008 και συγκεκριμένα σε τεμάχια είναι ανοδική κατά 0,6% και σε αξίες κατά 0,9%. Το 2008 χαρακτηρίστηκε ακόμη και από λανσαρίσματα νέων καταστημάτων. Μόνο οι έξι αλυσίδες ηλεκτρικών άνοιξαν 24 νέα καταστήματα, χωρίς να υπολογιστούν τα νέα καταστήματα των συνεταιρισμών. Το άνοιγμα των νέων καταστημάτων τους επέτρεψε να κερδίσουν μερίδιο στον όγκο πωλήσεων (τεμάχια) σε σχέση με πέρυσι, όμως ο έντονος ανταγωνισμός σε τιμές και προσφορές δεν επέτρεψε αντίστοιχο κέρδος μεριδίου και στις αξίες. Το μερίδιο των αλυσίδων στη συνολική «πίτα» της αγοράς έφθασε με βάση τα τεμάχια στο 44,9% από 43,3% ένα χρόνο νωρίτερα, ενώ το μερίδιο με βάση την αξία διατηρήθηκε σχεδόν σταθερό στο 47,4%.