Ερευνα της Data RC και του Οικονομικού ΠανεπιστημίουΑθηνών για τις σημερινές συνήθειες των ελλήνων καταναλωτών

Τα πολυκαταστήματα «σκότωσαν» τα μικρά εμπορικά

Το μικρό εμπορικό κατάστημα της γειτονιάς, που προσέφερε φιλικό περιβάλλον και όπου η εξυπηρέτηση του καταναλωτή γινόταν συνήθως από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη, δεν συνιστά πλέον ελκυστική «πρόταση» για τους οκτώ από τους δέκα καταναλωτές του λεκανοπεδίου Αττικής. Η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών κατευθύνεται πλέον σε μεγάλα και ισχυρά σημεία πώλησης (πολυκαταστήματα, εμπορικά κέντρα κ.ά.), που ανήκουν συνήθως σε μεγάλες εμπορικές αλυσίδες. Οσα συνέβησαν τις δεκαετίες του 1980 και του 1990 στον κλάδο των σουπερμάρκετ, με χρονική υστέρηση αρκετών ετών επαναλαμβάνονται και σε όλους τους άλλους λιανεμπορικούς κλάδους.

Τα πολυκαταστήματα «σκότωσαν» τα μικρά εμπορικά | tovima.gr

Το μικρό εμπορικό κατάστημα της γειτονιάς, που προσέφερε φιλικό περιβάλλον και όπου η εξυπηρέτηση του καταναλωτή γινόταν συνήθως από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη, δεν συνιστά πλέον ελκυστική «πρόταση» για τους οκτώ από τους δέκα καταναλωτές του λεκανοπεδίου Αττικής. Η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών κατευθύνεται πλέον σε μεγάλα και ισχυρά σημεία πώλησης (πολυκαταστήματα, εμπορικά κέντρα κ.ά.), που ανήκουν συνήθως σε μεγάλες εμπορικές αλυσίδες. Οσα συνέβησαν τις δεκαετίες του 1980 και του 1990 στον κλάδο των σουπερμάρκετ, με χρονική υστέρηση αρκετών ετών επαναλαμβάνονται και σε όλους τους άλλους λιανεμπορικούς κλάδους.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk