Παρά τα αμυντικά τους χαρακτηριστικά σε περιόδους ύφεσης, αυτή τη φορά τα αναψυκτικά τύπου Cola δεν μπόρεσαν να αποφύγουν τις συνέπειες της καταναλωτικής ένδειας. Τη δεδομένη στιγμή επέλεξε η Ρepsico (Ρepsi Cola) να αντεπιτεθεί, προσδοκώντας την ενίσχυση του μεριδίου της, σε μια αγορά όπου κυριαρχεί η 3Ε (Coca-Cola).
Ο πόλεμος των Cola
Παρά τα αμυντικά τους χαρακτηριστικά σε περιόδους ύφεσης, αυτή τη φορά τα αναψυκτικά τύπου Cola δεν μπόρεσαν να αποφύγουν τις συνέπειες της καταναλωτικής ένδειας. Τη δεδομένη στιγμή επέλεξε η Ρepsico (Ρepsi Cola) να αντεπιτεθεί, προσδοκώντας την ενίσχυση του μεριδίου της, σε μια αγορά όπου κυριαρχεί η 3Ε (Coca-Cola).
Παρά τα αμυντικά τους χαρακτηριστικά σε περιόδους ύφεσης, αυτή τη φορά τα αναψυκτικά τύπου Cola δεν μπόρεσαν να αποφύγουν τις συνέπειες της καταναλωτικής ένδειας. Τη δεδομένη στιγμή επέλεξε η Ρepsico (Ρepsi Cola) να αντεπιτεθεί, προσδοκώντας την ενίσχυση του μεριδίου της, σε μια αγορά όπου κυριαρχεί η 3Ε (Coca-Cola).
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.