Δεν είχε πολύ κόσμο το βράδυ της περασμένης Τετάρτης στο κτίριο της οδού Πειραιώς του Μουσείου Μπενάκη. Τα εγκαίνια της έκθεσης «Η Ελλάδα μέσα από τον φακό του Ζακ Λακαριέρ» (διότι περί αυτών ο λόγος) θα χαρακτηρίζονταν από κοινωνική άποψη μάλλον υποτονικά, παρά την παρουσία του γάλλου πρεσβευτή κ. Κριστόφ Φαρνό, ο οποίος βρέθηκε εκεί για να τονώσει την κίνηση. Από την πρώτη βραδιά της παρουσίασης των περίπου 100 ασπρόμαυρων εικόνων του γάλλου συγγραφέα, ταξιδευτή και λάτρη της Ελλάδας, οι οποίες τραβήχτηκαν στο διάστημα 1947-1966 και είναι γεμάτες ρομαντισμό και αθωότητα, δεν απουσίασε μόνο ο – συνήθως παρών σε τέτοιες περιστάσεις- διευθυντής του Μουσείου Μπενάκη κ. Αγγελος Δεληβορριάς.

Απουσίασε και η πρόεδρός του κυρία Αιμιλία Γερουλάνου, η οποία μαζί με τον σύζυγό της κ. Μαρίνο Γερουλάνο εθεάθησαν μία ώρα νωρίτερα να παρακολουθούν τη διάλεξη του σερ Μάικλ Λιουέλιν Σμιθ στο Μέγαρο Μουσικής. Στο Μουσείο Μπενάκη βρέθηκαν λίγοι επισκέπτες, μερικοί καθηγητές και αρκετοί σπουδαστές τμημάτων φωτογραφίας ΤΕΙ διάσπαρτοι στον χώρο να παρακολουθούν τις ομιλίες των εγκαινίων και να περιδιαβάζουν τους χώρους της έκθεσης. Μια λιγότερο επίσημη και περισσότερο… οικογενειακή βραδιά ευνοεί μερικές «παρασπονδίες» όσον αφορά το κοινωνικώς φέρεσθαι. Χαρακτηριστικό το στιγμιότυπο που κατέγραψε ο δημοσιογραφικός φακός- οπωσδήποτε λιγότερο αθώος από τον φακό του Λακαριέρ.