Ηπαρουσία της Fortis Βank στην Ελλάδα είναι εξαιρετικά έντονη στον χώρο της ναυτιλίας. Στη διάρκεια των τελευταίων ετών έχει καταγράψει μερικές πολύ εντυπωσιακές δανειοδοτήσεις τόσο στην ελληνική ναυτιλιακή βιομηχανία όσο και στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία. Μέσα από αυτή τη διαδρομή η Fortis Βank μετείχε δυναμικά στην πώληση του στόλου της Μetrostar του κ. Θ. Αγγελόπουλου στην Quintana του κ. Στ. Μόλαρη αντί 650 εκατ. δολαρίων, ενώ εξίσου δυναμικά μετείχε και στην πώληση της Quintana στην Εxcel Μaritime του κ. Γαβριήλ Παναγιωτίδη αντί των 2,4 δισ. δολαρίων. Τέλος, σχεδόν πάντοτε μετείχε στις δημόσιες εγγραφές των ελληνικών ναυτιλιακών εταιρειών στη Wall Street.

Ουδείς στην Ακτή Μιαούλη πιστεύει ότι η Fortis Βank θα αντιμετωπίσει πρόβλημα με το ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιό της το οποίο όλοι θεωρούν πολύ καλά δομημένο και τοποθετημένο σε εταιρείες οι οποίες δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα. Σε γενικές γραμμές οι έλληνες εφοπλιστές είναι ψύχραιμοι και εκτιμούν ότι δεν θα υπάρξει κανένα αξεπέραστο πρόβλημα στη ναυτιλία, αν η Fortis Βank αποσυρθεί από τη ναυτιλιακή χρηματοδότηση ή περιορίσει δραστικά τα δάνεια που θα χορηγεί εφεξής. Αυτό σημαίνει ότι προς στιγμήν η ελληνική ναυτιλία θα χάσει μια πηγή χρηματοδότησης. Την ώρα που η Fortis Βank οδεύει προς την κρατικοποίηση, οι έλληνες εφοπλιστές εμφανίζονται σκεπτικοί όσον αφορά τα δάνειά τους, διότι διάχυτη είναι πλέον η πεποίθηση στην Ακτή Μιαούλη ότι η εν λόγω τράπεζα θα προσπαθήσει και μάλλον θα πετύχει να παραχωρήσει τα χαρτοφυλάκιά της στην ελληνική ναυτιλία με discount, μια διαδικασία από την οποία οι ίδιοι δεν κινδυνεύουν αλλά και δεν ωφελούνται. «Εμείς» λένε εφοπλιστές που διατηρούν δάνεια στη Fortis Βank «θα πληρώσουμε κανονικά τα δάνειά μας,τα οποία κάποιος θα έχει “ψωνίσει” φθηνότερα από ό,τι εμείς». Κατά τη γνώμη κάποιων πολύ αισιόδοξων Ελλήνων, η μεταφορά των δανείων από τη Fortis Βank στην οποιαδήποτε άλλη τράπεζα είναι μια διαδικασία που εν δυνάμει μεταβάλλει τους όρους και τις προϋποθέσεις της δανειοδότησης.