ΛΟΥΙΓ ΚΑΛΟΥΑ
Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Αirbus θα αποκτήσει μονάδα παραγωγής εκτός ευρωπαϊκού εδάφους. Πρόκειται για ένα εργοστάσιο κατασκευής εξαρτημάτων που θα φτιαχτεί στην Τυνησία στο πλαίσιο της προσπάθειας για την εξοικονόμηση κόστους. Οπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΑDS (μητρικής της Αirbus) Λουί Γκαλουά, το εργοστάσιο αυτό θα γίνει οπωσδήποτε, παρά τις αντιρρήσεις που είναι βέβαιο ότι θα προβάλουν οι εργαζόμενοι στη Γαλλία και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπου η εταιρεία διατηρεί παρουσία. Ο κ. Γκαλουά προωθεί την ιδέα να γίνει η ΕΑDS μια πραγματικά παγκόσμια εταιρεία για να ελαττώσει την εξάρτησή της από το ευρώ και την αυστηρή εργατική νομοθεσία της ΕΕ. Υπάρχουν επίσης σκέψεις για την κατασκευή άλλης μονάδας στην Κίνα, αλλά και στην Αλαμπάμα των Ηνωμένων Πολιτειών, αν η εταιρεία κερδίσει ένα συμβόλαιο του αμερικανικού Πενταγώνου.

ΝΤΑΣΑ ΖΟΥΚΟΒΑ
Οταν τη ρώτησαν ποιος είναι ο αγαπημένος της ζωγράφος, απάντησε ότι ποτέ δεν ήταν καλή με τα ονόματα. Παρ΄ όλα αυτά φιλοδοξεί να κάνει καριέρα στον χώρο της τέχνης. Η Ντάσα Ζούκοβα δεν είναι τυχαίο πρόσωπο. Ως κόρη και σύντροφος μεγιστάνων έχει την άνεση να κάνει το κέφι της. Η κόρη του Αλεξάντρ Ζούκοφ- ο οποίος δραστηριοποιείται στον χώρο του πετρελαίου και των ακινήτων μεταξύ άλλων – και η σύντροφος του Ρόμαν Αμπράμοβιτς (χωρίς περισσότερες διευκρινίσεις) δημιούργησε στη Μόσχα ένα κέντρο σύγχρονης τέχνης και φιλοδοξεί να κάνει καριέρα στον απαιτητικό χώρο του εμπορίου έργων τέχνης. Λέγεται μάλιστα ότι βρίσκεται πίσω από τις τελευταίες επενδύσεις του Αμπράμοβιτς σε πίνακες ζωγραφικής- ένα έργο του Φράνσις Μπέικον και ένα του Λούσιαν Φρόιντ- που αγοράστηκαν πρόσφατα σε δημοπρασίες αντί αστρονομικών ποσών.

ΣΤΙΒΕΝ OΝΤΕΛ
Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Volvo αποκτά ξένο- μη Σουηδό δηλαδή- πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο. Ο προερχόμενος από τη Ford Ευρώπης Στίβεν Οντέλ αναλαμβάνει τη σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία ως γνωστόν ανήκει στην αμερικανική Ford, την ώρα που καταλαγιάζουν οι φήμες για το ενδεχόμενο πώλησής της. Οι αναλυτές ερμηνεύουν την απόφαση της Ford να βάλει έναν δικό της άνθρωπο στο τιμόνι της Volvo ως απόδειξη της βούλησής της να την κρατήσει στο χαρτοφυλάκιό της, παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει. Ταυτόχρονα κυκλοφορεί επίμονα η φήμη ότι η Volvo θα κάνει στροφή προς τα κάτω: με άλλα λόγια, θα εγκαταλείψει την κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων- στην οποία τώρα ανήκει- για να στραφεί σε πιο προσιτές λύσεις και να γίνει ξανά ένας κατασκευαστής που θα απευθύνεται σε πιο ευρεία τμήματα του καταναλωτικού κοινού.