Ν α επανεξετασθούν ο χαρακτήρας και το περιεχόμενο του μαθήματος των Θρησκευτικών με τέτοιον τρόπο ώστε να διασφαλίζεται πλήρως η επιστημονική βάση και η αντικειμενικότητά του, ζητεί η Ομοσπονδία των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ). «Ενα τέτοιο μάθημα μπορεί να προσεγγίζει κριτικά και επιστημονικά το φαινόμενο της θρησκείας στην κοινωνιολογική,ιστορική,αισθητική,πολιτιστική και πολιτική ή άλλες διαστάσεις του» αναφέρει χαρακτηριστικά η Ομοσπονδία, ενώ προσθέτει ότι «στο περιεχόμενο των βιβλίων Θρησκευτικών που διδάσκονται σήμερα υπάρχουν κάποια στοιχεία μετατόπισης προς μια πιο “ανοικτή” προσέγγιση των σχετικών ζητημάτων.Σε καμία περίπτωση όμως δεν διαθέτουν τα χαρακτηριστικά του πλουραλισμού,της αντικειμενικότητας και της ισότιμης μεταχείρισης των διαφορετικών θρησκειών και θρησκευτικών δογμάτων».