ΜΑΔΡΙΤΗ. Το δυστύχημα του αεροσκάφους της Spanair, το οποίο στοίχισε τη ζωή σε 154 ανθρώπους στις 20 Αυγούστου στη Μαδρίτη, δεν συνδέεται με τους κινητήρες αλλά προκλήθηκε από δυσλειτουργία των πτερυγίων ανύψωσης (φλαπς) όπως αποκάλυψε η εφημερίδα «Τhe Wall Street Journal». Επικαλούμενη τα πρώτα συμπεράσματα της εξέτασης των «μαύρων κουτιών», τα οποία βρίσκονται σε εργαστήριο στη Βρετανία, η «WSJ» γράφει ότι στο μοιραίο ΜD-82 δεν λειτούργησαν τα πτερύγια τα οποία βρίσκονται στο πίσω μέρος των φτερών του αεροσκάφους για να επιβραδύνουν ή να επιταχύνουν την πορεία στην προσγείωση και στην απογείωση. Το αεροπλάνο συνετρίβη και έπιασε φωτιά κατά την απογείωση.
Οι αιτίες για το δυστύχημα της Μαδρίτης
ΜΑΔΡΙΤΗ. Το δυστύχημα του αεροσκάφους της Spanair, το οποίο στοίχισε τη ζωή σε 154 ανθρώπους στις 20 Αυγούστου στη Μαδρίτη, δεν συνδέεται με τους κινητήρες αλλά προκλήθηκε από δυσλειτουργία των πτερυγίων ανύψωσης (φλαπς) όπως αποκάλυψε η εφημερίδα «Τhe Wall Street Journal». Επικαλούμενη τα πρώτα συμπεράσματα της εξέτασης των «μαύρων κουτιών», τα οποία βρίσκονται σε εργαστήριο στη Βρετανία, η «WSJ» γράφει ότι στο μοιραίο ΜD-82 δεν λειτούργησαν τα πτερύγια τα οποία βρίσκονται στο πίσω μέρος των φτερών του αεροσκάφους για να επιβραδύνουν ή να επιταχύνουν την πορεία στην προσγείωση και στην απογείωση.
ΜΑΔΡΙΤΗ. Το δυστύχημα του αεροσκάφους της Spanair, το οποίο στοίχισε τη ζωή σε 154 ανθρώπους στις 20 Αυγούστου στη Μαδρίτη, δεν συνδέεται με τους κινητήρες αλλά προκλήθηκε από δυσλειτουργία των πτερυγίων ανύψωσης (φλαπς) όπως αποκάλυψε η εφημερίδα «Τhe Wall Street Journal». Επικαλούμενη τα πρώτα συμπεράσματα της εξέτασης των «μαύρων κουτιών», τα οποία βρίσκονται σε εργαστήριο στη Βρετανία, η «WSJ» γράφει ότι στο μοιραίο ΜD-82 δεν λειτούργησαν τα πτερύγια τα οποία βρίσκονται στο πίσω μέρος των φτερών του αεροσκάφους για να επιβραδύνουν ή να επιταχύνουν την πορεία στην προσγείωση και στην απογείωση.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.