Διευθυντικά στελέχη της Dow Jones & Co. παλεύουν για να βγάλουν τις «ψείρες» τους- πρόκειται ως γνωστόν για τα μικρόφωνα που καρφιτσώνονται στο πέτο- έπειτα από την παρουσίαση του «WSJ» την οποία έκαναν χθες σε συνέντευξη Τύπου που έδωσαν στη Νέα Υόρκη. Το «WSJ» είναι το νέο περιοδικό που θα «κυκλοφορήσει» η οικονομική εφημερίδα «Wall Street Journal». Πρόκειται για ένα περιοδικό lifestyle και προς το παρόν θα βγαίνει κάθε τρίμηνο- το πρώτο τεύχος θα κυκλοφορήσει το ερχόμενο Σάββατο. Στόχος όμως των εκδοτών- δηλαδή του μεγιστάνα των ΜΜΕ Ρούπερτ Μέρντοκ – είναι να γίνει το «WSJ» μηνιαίο περιοδικό. Διότι ο Μέρντοκ θεωρεί ότι τα περιοδικά ποικίλης ύλης λειτουργούν πολυσυλλεκτικά: προσελκύουν ετερόκλητο αναγνωστικό κοινό και ως εκ τούτου φιλοξενούν διαφημίσεις πολλών κατηγοριών προϊόντων.
Lifestyle (και) από τη «Wall Street Journal»
Διευθυντικά στελέχη της Dow Jones & Co. παλεύουν για να βγάλουν τις «ψείρες» τους- πρόκειται ως γνωστόν για τα μικρόφωνα που καρφιτσώνονται στο πέτο- έπειτα από την παρουσίαση του «WSJ» την οποία έκαναν χθες σε συνέντευξη Τύπου που έδωσαν στη Νέα Υόρκη. Το «WSJ» είναι το νέο περιοδικό που θα «κυκλοφορήσει» η οικονομική εφημερίδα «Wall Street Journal». Πρόκειται για ένα περιοδικό lifestyle και προς το παρόν θα βγαίνει κάθε τρίμηνο- το πρώτο τεύχος θα κυκλοφορήσει το ερχόμενο Σάββατο.
Διευθυντικά στελέχη της Dow Jones & Co. παλεύουν για να βγάλουν τις «ψείρες» τους- πρόκειται ως γνωστόν για τα μικρόφωνα που καρφιτσώνονται στο πέτο- έπειτα από την παρουσίαση του «WSJ» την οποία έκαναν χθες σε συνέντευξη Τύπου που έδωσαν στη Νέα Υόρκη. Το «WSJ» είναι το νέο περιοδικό που θα «κυκλοφορήσει» η οικονομική εφημερίδα «Wall Street Journal». Πρόκειται για ένα περιοδικό lifestyle και προς το παρόν θα βγαίνει κάθε τρίμηνο- το πρώτο τεύχος θα κυκλοφορήσει το ερχόμενο Σάββατο.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.