Επιμένει η κερδοσκοπία στα καύσιμα στην ελληνική αγορά καθώς, παρά τη μείωση των τιμών του πετρελαίου διεθνώς σε επίπεδα χαμηλότερα από τα 110 δολάρια το βαρέλι, οι τιμές της αμόλυβδης βενζίνης σημείωσαν αύξηση στα πρατήρια της χώρας.

Στα τέλη της περασμένης εβδομάδας με τη λήξη της περιόδου εφαρμογής του πλαφόν στα καύσιμα, οι πανελλαδικές μετρήσεις τιμών του υπουργείου Ανάπτυξης σε 2.300 πρατήρια καταδείκνυαν αύξηση κατά 0,84% στη μέση τιμή της αμόλυβδης, στα 1,195 ευρώ το λίτρο από 1,185 ευρώ που ήταν στις 22 Αυγούστου.

Από την πλευρά του, πάντως, το υπουργείο Ανάπτυξης επιμένει ότι ενώ από τις αρχές του 2004 η διεθνής τιμή της βενζίνης έχει αυξηθεί κατά 229,55%, η τιμή της αμόλυβδης έχει αυξηθεί κατά μόλις 63,47%. Παράλληλα επισημαίνει ότι από τις αρχές του έτους η διεθνής τιμή της βενζίνης έχει αυξηθεί κατά 17,19%, ενώ στην Ελλάδα η μέση τιμή της αμόλυβδης «έχει μεταβληθεί μόνο κατά 8,93%».

Εξάλλου, παρ΄ ότι στην επίσημη ανακοίνωση υποστηρίζεται ότι η λιανική τιμή της αμόλυβδης βενζίνης είναι η τέταρτη χαμηλότερη της Ευρωπαϊκής Ενωσης και κατά 4,04% χαμηλότερη του ευρωπαϊκού μέσου όρου, την ίδια στιγμή στελέχη του υπουργείου απειλούν τους πρατηριούχους με επιστροφή του πλαφόν, το οποίο έληξε στις 31 Αυγούστου, αν αυτό κριθεί απαραίτητο.